پرده سینما

درخواست یک تشکل صنفی / «به وزیر ارشاد پیشنهادی رای اعتماد بدهید»

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دکتر سیدرضا صالحی امیریانجمن تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران خواستار رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

به گزارش ایسنا، در بخشی از اطلاعیه این انجمن با توجه به فعالیتهای دکتر صالحی امیری و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی آمده است:

 

«نمایندگان محترم می‌دانند که وزارتخانه‌ای گسترده با انواع و اقسام فعالیت‌های متنوع نمی‌تواند با سرپرست اداره شود، از سوی دیگر دکتر صالحی امیری نشان داده است که می‌تواند فرد مورد اعتمادی برای تغییرات ساختاری این وزارتخانه بسیار کلیدی فرهنگی باشد.

ما اطمینان داریم با رای اعتماد شما ، فعالیت‌های دکتر صالحی امیری برای اجرای برنامه‌ای که به مجلس تقدیم کرده است شروع و در کمتر از چند ماه طلایه این اقدامات روشن خواهد شد.

ما قطعا امیدواریم همانگونه که انتظار می‌رود،دکتر صالحی پس از رای اعتماد در جهت کوچک کردن ساختار وزارتخانه و عدم تصدیگری دولت گامهای اساسی بردارد و اجازه ندهد این وزارتخانه پیش از این فربه گردد.

ما اطمینان داریم دکتر صالحی پس از انتخاب در جهت شفاف‌سازی مالی معاونت‌ها اقدام اساسی خواهد کرد و اجازه نخواهد داد که جمعی با پول بیت‌المال برای خود و یاران غیر کارشناس خود پست و پروژه تعریف کنند.

ما امیدواریم وزیر آینده فرهنگ و ارشاد اسلامی به مجوزهای صادره وزارتخانه احترام گذاشته و اجازه ندهد برخی با عدم اجرای این مجوزها، دولت تدبیر و امید را به چالش بکشند.

انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران امیدوار است با رای اعتماد شما،وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بتواند شأن این وزارتخانه را به اهمیتی که انتظارش می‌رود بازگرداند. بی‌گمان ما در صورت عدم تحقیق وعده‌های دکتر صالحی ، اولین شاکی ایشان به ریاست محترم جمهوری و  نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی خواهیم بود.»



 تاريخ ارسال: 1395/8/10
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.