پرده سینما

دروازه های شهر زمرد به روی سام ریمی گشوده شد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خالق مرد عنکبوتی به «شهر زمرد» می‌رود

 

جادوگر شهر زمرد (1939)استودیو دیسنی برای ساخت پیش‌درآمدی بر فیلم کودکانه و محبوب جادوگر شهر زمرد با سام ریمی کارگردان سری فیلم‌های مرد عنکبوتی وارد مذاکراه شد.

به گزارش خبرآنلاین، این فیلم بزرگ و قدرتمند نام دارد و بر مبنای فیلم کلاسیک سال 1939 ساخته می‌شود.

جو راث تهیه‌کننده فیلم سه‌بعدی آلیس در سرزمین عجایب این فیلم را هم تهیه خواهد کرد. بزرگ و قدرتمند داستان مردی شاغل در یک سیرک است که بر اثر یک توفان شدید به سرزمین اسرارآمیز «زمرد» منتقل و در آنجا با یک جادوگر همه‌فن‌حریف اشتباه گرفته می‌شود. از رابرت داونی جونیر ستاره فیلم‌های آیرون من به عنوان یکی از گزینه‌های این نقش یاد می‌شود، هرچند هنوز تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است. بزرگ و قدرتمند اولین پروژه سام ریمی از ژانویه پیش تاکنون است که از کارگردانی چهارمین فیلم مرد عنکبوتی کنار کشید. فیلم جدید مرد عنکبوتی را مارک وبر (500 روز سامر) کارگردانی خواهد کرد.

دیسنی امیدوار است با بزرگ و قدرتمند موفقیت آلیس در سرزمین عجایب را تکرار کند. فیلم جدید تیم برتن بیش از یک میلیارد دلار در دنیا فروخت و دیسنی را ترغیب کرد یک داستان کلاسیک دیگر را هم دوباره مقابل دوربین ببرد.

فروش فوق‌العاده آلیس در سرزمین عجایب باعث شد استودیو در سه ماهه اخیر 953 میلیون دلار سود کند که 55 درصد بیشتر از سال 2009 بود.

سام ریمی 51 ساله سازنده آثاری چون سری فیلم‌های مرده شریر، سه‌گانه پرفروش مرد عنکبوتی و فیلم‌های مرد تاریکی و مرا به جهنم ببر است.

موزیکال جادوگر شهر زمرد به کارگردانی ویکتور فلمینگ داستان دختری ماجراجو به نام دوروتی با بازی جودی گارلند است که به سرزمین‌هایی بر فراز ابرها و آن سوی رنگین‌کمان می‌رود.


 تاريخ ارسال: 1389/3/25
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.