پرده سینما

هدیه تهرانی: به هیچ‌كس قول شركت در مراسم فرش‌قرمز را نداده‌ بودم

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هدیه تهرانی با اشاره به این كه برپایی مراسم فرش قرمز متناسب با جامعه ما نیست، گفت: به هیچ‌كس قول شركت در مراسم فرش‌قرمز افتتاحیه فیلم هفت دقیقه تا پاییز را نداده‌ بودم.

 

هدیه تهرانی در فیلم هفت دقیقه تا پاییزدر پی اظهارات نیما حسنی نسب مجری مراسم افتتاحیه فیلم هفت دقیقه تا پاییز ساخته علیرضا امینی كه عصر 28 خرداد ماه در تالار ایوان شمس برگزار شد، هدیه تهرانی نقل قول‌های مطرح شده درباره بدقولی وی برای حضور در این مراسم را تكذیب كرد.

بنا بر این گزارش، در مراسم فوق حسنی نسب مجری مراسم، بارها از غیبت هدیه تهرانی گلایه كرد و از قول این بازیگر، از حضار به دلیل بدقولی وی عذرخواهی كرد.

در این راستا، هدیه تهرانی طی تماسی اعلام كرد: «اینجانب به هیچ عنوان و به هیچ‌كس قول شركت در این مراسم را نداده بودم».

وی افزود: «مردم خود بهتر می‌دانند كه من معمولا در چنین مراسم‌هایی كه با سروصدا و تشریفات خاص (همچون پیاده شدن از لیموزین و راه‌رفتن بر روی فرش قرمز و...!) همراه است، حاضر نمی‌شوم و اصولا این حضور را به دلیل عدم تناسب با شرایط روز جامعه، جایز نمی‌دانم.»

حسنی نسب مجری مراسم فرش قرمز هفت دقیقه تا پاییز در مراسم جمعه شب گفته بود: متاسفانه هدیه تهرانی جایی كه قول نمی‌دهد، می‌رود و خود را دچار مشكل می‌كند اما جاهایی كه قول داده و حضورش مشكل‌ساز نخواهد بود، حضور نمی‌یابد!

 

منبع: فارس


 تاريخ ارسال: 1389/3/30
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.