پرده سینما

ساخت فیلمی جدید درباره بروس لی در هنگ‌كنگ

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بروس لیهمزمان با هفتادمین سال تولد «بروس لی»، فیلم سینمایی جدیدی درباره سال‌های اولیه زندگی این رزمی‌كار در هنگ‌كنگ ساخته خواهد شد.

به گزارش فارس به نقل از سایت سینمایی اسكرین دیلی، كمپانی سینمایی «مدیا اِشیا فیلمز» در هنگ‌كنگ اعلام كرد كه به مناسبت گرامی داشت هفتادمین سال تولد بروس لی، در حال ساخت فیلمی جدید درباره سال‌های اولیه زندگی این رزمی كار هنگ‌كنگی است. بنا به اعلام این كمپانی بودجه‌ای كه برای ساخت این پروژه سینمایی در نظر گرفته شده است، 4 میلیون و 500 هزار دلار است.

این فیلم كه بروس لی، برادر من نام دارد، تصویرگر سال‌های نوجوانی بروس لی در هنگ‌كنگ است كه در این سال‌ها هم‌زمان با یادگیری فنون كنگ‌فو، در عرصه بازیگری نیز فعالییت داشت تا زمانی كه در سال 1959 در سن 18 سالگی به آمریكا مهاجرت كرد. به گزارش اسكرین دیلی، در این فیلم نقش بروس لی را عاریف لی -كه هیچ نسبتی با بروس لی ندارد- بازی خواهد كرد. او برای بازی در فیلم انعكاس‌های رنگین‌كمان شهرت دارد. بنا براین گزارش، كمپانی فیلمسازی «مدیا اِشیا فیلمز»، فیلم‌های موفقی چون امور جهنمی را در كارنامه كاری خود دارد.

در دهه 1970 بروس لی با درخشش در فیلم هایی نظیر اژدها وارد می شود، راه اژدها، رییس بزرگ، و... شهرتی افسانه ای به هم زد؛ مرگ زودهنگام و اسرار آمیز او در اوج موفقیت اش باعث شد بروس لی جایگاهی نظیر جیمز دین در دهه 1950 را برای جوانان دهه 1970 کسب کند.

همسر او لیندالی کتابی را درباره زندگی این قهرمان افسانه ای به رشته تحریر درآورده که با نام «بروس لی، مردی که تنها من شناختم» به فارسی نیز ترجمه شده است.


 تاريخ ارسال: 1389/4/1
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.