پرده سینما

رابرت پتینسون به عنوان «بتمن» جدید سینما معرفی شد

پرده سینما


 

 

 

 

 

 

 

 

کمپانی برادران وارنر رسما «رابرت پتینسون» را به عنوان «بت‌من» یا مرد خفاشی جدید اعلام کرد.  به گزارش فارس به نقل از وِرایِتی، کمپانی برادران وارنر رسما «رابرت پتینسون» را به عنوان «بتمن» یا مرد خفاشی جدید اعلام کرد.  این کمپانی قراردادی با هنرپیشه فیلم «گرگ و میش» برای ایفای نقش «مرد خفاشی» در فیلم جدید «بتمن» منعقد کرده است.  فیلم اَبَرقهرمانی «مت ریوز» در تاریخ ۲۵ ژوئن سال ۲۰۲۱ در سینماها به اکران درخواهد آمد. ورایتی اولین بار در ۱۶ ماه می اعلام کرد که رابرت پتینسون درحال مذاکره برای گرفتن این نقش است. استودیوی وارنر دیروز جمعه اعلام کرد که او قرارداد را امضاء کرده است.  مراحل پیش تولید «بتمن» همین تابستان آغاز می‌شود اما تاریخ و روز دقیق آن هنوز مشخص نشده است.  «مت ریوز» کارگردان دو سری فیلم «سیاره میمون‌ها» در سال ۲۰۱۷ رسما نقش «بتمن» را از «بن افلک» گرفت. او به همراه همکارش در فیلم «سیاره میمون‌ها» ساخت «بتمن» را پیش خواهد برد.  «بن افلک» در دو فیلم «بتمن» یکی در سال ۲۰۱۶ با عنوان «بتمن در برابر سوپرمن» و به کارگردانی «زک اسنایدر» و دیگری در سال ۲۰۱۷ با عنوان «لیگ عدالت» ودر نقش «مرد خفاشی» ایفای نقش کرد.کمپانی برادران وارنر رسما «رابرت پتینسون» را به عنوان «بت‌من» یا مرد خفاشی جدید اعلام کرد.

به گزارش فارس به نقل از وِرایِتی، کمپانی برادران وارنر رسما «رابرت پتینسون» را به عنوان «بتمن» یا مرد خفاشی جدید اعلام کرد.

این کمپانی قراردادی با هنرپیشه فیلم «گرگ و میش» برای ایفای نقش «مرد خفاشی» در فیلم جدید «بتمن» منعقد کرده است.

فیلم اَبَرقهرمانی «مت ریوز» در تاریخ ۲۵ ژوئن سال ۲۰۲۱ در سینماها به اکران درخواهد آمد. ورایتی اولین بار در ۱۶ ماه می اعلام کرد که رابرت پتینسون درحال مذاکره برای گرفتن این نقش است. استودیوی وارنر دیروز جمعه اعلام کرد که او قرارداد را امضاء کرده است.

مراحل پیش تولید «بتمن» همین تابستان آغاز می‌شود اما تاریخ و روز دقیق آن هنوز مشخص نشده است.

«مت ریوز» کارگردان دو سری فیلم «سیاره میمون‌ها» در سال ۲۰۱۷ رسما نقش «بتمن» را از «بن افلک» گرفت. او به همراه همکارش در فیلم «سیاره میمون‌ها» ساخت «بتمن» را پیش خواهد برد.

«بن افلک» در دو فیلم «بتمن» یکی در سال ۲۰۱۶ با عنوان «بتمن در برابر سوپرمن» و به کارگردانی «زک اسنایدر» و دیگری در سال ۲۰۱۷ با عنوان «لیگ عدالت» ودر نقش «مرد خفاشی» ایفای نقش کرد.

 

 



 تاريخ ارسال: 1398/3/11
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.