پرده سینما

به دلیل گسترش ویروس کرونا؛ برگزاری مراسم تمشک طلایی در آخرین لحظه متوقف شد

پرده سینما

 







 

 

 

مراسم اهدای جوایز تمشک طلایی ۲۰۲۰ که قرار بود شب قبل ۱۵ مارس برابر با ۲۴ اسفند به صورت آنلاین و مستقیم پخش شود، پس از آنکه شهردار لس‌آنجلس اریک گارستی هر نوع گردهمایی غیرضروری عمومی را ممنوع اعلام کرد، لغو شد.در حالی که شب پیش قرار بود مراسم اهدای جوایز تمشک طلایی ۲۰۲۰ برگزار شود در آخرین لحظه اعلام شد این مراسم به دلیل گسترش ویروس کرونای جدید لغو می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مترو، مراسم اهدای جوایز تمشک طلایی ۲۰۲۰ که قرار بود شب قبل ۱۵ مارس برابر با ۲۴ اسفند به صورت آنلاین و مستقیم پخش شود، پس از آنکه شهردار لس‌آنجلس اریک گارستی هر نوع گردهمایی غیرضروری عمومی را ممنوع اعلام کرد، لغو شد.

بیانیه جان ویلسون از بنیانگذاران این جوایز اندکی پیش از شروع مراسم منتشر و اعلام شد: امشب مراسم زنده تمشک طلایی مجبور است لغو شود یا به تعویق بیفتد زیرا شهردار لس‌آنجلس همه مراسم با شرکت بیش از ۵۰ نفر از جمله مراسم ما در بارنسدال تئاتر را ممنوع اعلام کرده است.

در ادامه آمده است: بدون سالن نمی‌توانیم این برنامه را اجرا کنیم و طبیعتاً مراسم آنلاینی هم نخواهیم داشت.

رقبای امسال جوایز تمشک طلایی برای بدترین فیلم «گربه‌ها»، «مراسم ترحیم خانواده مادئا» و «رمبو: آخرین خون» هستند. هر یک از این فیلم‌ها در ۸ بخش نامزد دریافت جایزه تمشک طلایی شده‌اند.

امسال چهلمین دوره این جوایز است.



 تاريخ ارسال: 1398/12/25
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.