پرده سینما

تدابیر خانه سینما برای حمایت از اعضایش در شرایط اقتصادی پساکرونا

پرده سینما

 


 

 

 

 

 

 

 روز شنبه 13 اردیبهشت ماه به دعوت هیئت مدیره  خانه سینما جلسه ای با حضور برخی از اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل خانه سینما با روسای صنوف برگزار گردید. این جلسه با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ موازین فاصله گذاری اجتماعی به دعوت هیئت مدیره خانه سینما با حضور ایشان،  بازرس و مدیرعامل خانه سینما در سالن سیف الله داد خانه سینما برگزار گردید.

این جلسه با موضوع گزارش در مورد روند اهدایای هدایای نوروزی به اعضای خانه سینما و نیز اقدامات صورت گرفته جهت تأمین منابع مختلف بابت حمایت های معیشتی، رفاهی و بیمه ای از اعضا در شرایط پساکرونا طی چند ماه آینده با حضور روسا یا نمایندگان صنوف سینمایی در ساعت 11:15 آغاز گردید.

درابتدای جلسه همایون اسعدیان رئیس هیئت مدیره خانه سینما گزارش جامعی از میزان، چگونگی تأمین و نحوه توزیع هدایای نوروزی به اعضای خانه سینما ارائه کردند و درادامه با اشاره به روند ادامه بیکاری اعضای خانواده سینما در شرایط موجود ناشی از کرونا گفتند که برای کمک به نیازهای معیشتی و رفاهی اعضای اصناف با منابعی که از جاهای مختلف تأمین شده برای حدود 4 ماه آینده امکان حمایت و پرداخت به اعضای نیازمند را داریم.

ایشان در مورد سامانه ثبت اطلاعات اعضا ذکر کردند که استقبال بسیار خوبی از سامانه ثبت اطلاعات اعضای خانه سینما صورت گرفته و طی حدود 10 روز بیش از 3000 نفر از اعضای اصناف در سامانه اطلاعات خودشان را ثبت کرده اند که این اطلاعات در خانه سینما و اصناف محفوظ خواهد بود.

منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما نیز با تأیید و تکمیل سخنان اسعدیان خاطر نشان کرد که با تلاش ها و پیگیری های ممتد از قبل از عید تا به حال و بر اساس نظر هیئت مدیره که خواهان جذب منابع مالی و معیشتی مختلف برای کمک به اعضایمان بودند، در شرایط خوبی به سر می بریم که بابت حمایت و کمک رسانی به اعضایمان هیچ نیازمندی از آحاد صنوف بر اساس اطلاعات سامانه و تأیید روسای صنوف بی جواب نخواهد ماند.

او در ادامه به پیش بینی تدابیری برای روزهای آینده و گذر از تعطیلی پروژه ها به از سرگیری فعالیت ها با حفظ تدابیر مختلف و لازم از جمله اکران آنلاین فیلم ها اشاره کرد و افزود می باید به دنبال راه و روشهای جدید باشیم و از آنها حمایت کنیم تا با ایجاد رونق در تولید و نمایش بازارهای کار بیشتری را برای اعضای سینما فراهم نماییم.

همایون اسعدیان رئیس هئیت مدیره خانه سینما نیز اشاره کرد که اکنون ابا داریم از اینکه بگوییم منابع حمایتی را از کجاها تأمین کردیم ولی می گوییم که منابع لازم موجود است و می توانیم از همین هفته توزیع آن را شروع کنیم ولی باید مدیریتش بکنیم تا بتوانیم به درستی طی این چند ماه آینده تخصیص و توزیع بکنیم.

پس از صحبت های برخی از روسای صنوف و نیز پرسش و پاسخ های گوناگون قرار بر این شد تا کارگروه ویژه ای با مسئولیت روانبخش صادقی دبیر هیئت مدیره خانه سینما با حضور نمایندگان هیئت مدیره و نیز روسای صنوف ظرف چند روز آینده جهت مدیریت منابع مالی تأمین شده تشکیل گردد تا با توجه به اطلاعات موجود اعضا، آنها بگویند طی چند ماه آینده چگونه و به چه میزان و با چه زمانبندی نسبت به توزیع کمک های حمایتی اقدام بشود.

در پایان جلسه با توجه به اطلاعات ارائه شده و نیز پرسش و پاسخ های صورت گرفته، روسای صنوف در جریان تلاش های انجام شده توسط مدیرعامل و هیئت مدیره خانه سینما قرار گرفتند و ضمن تبادل نظر و همفکری لازم با توجه به تأکید هیئت مدیره و مدیرعامل خانه سینما بر مشارکت و مسئولیت روسای اصناف در تکمیل و تأیید لیست های مورد نیاز از اعضا برای بهره مندی از کمک های معیشتی، مالی و رفاهی، جلسه با وفاق و رضایتمندی لازم در ساعت 15:30به پایان رسید.


 تاريخ ارسال: 1399/2/15
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.