پرده سینما

احتمال تعویق جوایز اسکار ۲۰۲۱ به‌دلیل کرونا

پرده سینما

 

 

 

 


 

 

 

برخی منابع خبری اعلام کردند، آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار در حال بررسی به تعویق انداختن اسکار ۲۰۲۱ به دلیل شیوع ویروس کروناست.برخی منابع خبری اعلام کردند، آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار در حال بررسی به تعویق انداختن اسکار ۲۰۲۱ به دلیل شیوع ویروس کروناست.

به گزارش ایسنا، منابع خبری به ورایتی اعلام کرده‌اند آکادمی اسکار طرحی برای به تعویق انداختن نودوسومین دوره جوایز سینمایی اسکار در نظر دارد که البته هنوز به تصمیم نهایی و قطعی نرسیده است.

مراسم اسکار ۲۰۲۱ برای تاریخ ۲۸ فوریه سال آینده میلادی برنامه‌ریزی شده و هنوز خبر رسمی تعویق و تاریخ‌های احتمالی جدید این رویداد سینمایی منتشر نشده است.

دیوید روبین رئیس آکادمی اسکار در ماه آوریل و همزمان با اعلام تغییراتی برای تسهیل واجد شرایط شدن آثار برای رقابت در اسکار با توجه به شرایط خاص بحران کرونا، تاکید کرد اکنون خیلی زود است که بدانیم پخش تلویزیونی مراسم اسکار ۲۰۲۱ تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار خواهد گرفت یا خیر و آگاهی از چشم‌انداز این جوایز در حال حاضر غیرممکن است.

آکادمی چندی پیش اعلام کرد، به سبب بحران جهانی ویروس کرونا، به‌طور موقت و تنها برای یک سال فیلم‌هایی که اکران سینمایی نداشته باشند را واجد شرایط رقابت در شاخه‌های این جوایز سینمایی خواهد دانست، این در حالی است که پیش از این ۷ روز اکران تجاری در منطقه لس‌آنجلس شرط ضروری حضور در جوایز اسکار بود.

آکادمی اسکار هنوز واکنشی به تعویق احتمالی جوایز اسکار ۲۰۲۱ نداشته است.



 تاريخ ارسال: 1399/3/1
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.