پرده سینما

ترانه علیدوستی و صابر ابر به انتهای خیابان هشتم پیوستند

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

ترانه عليدوستيترانه علیدوستی و صابر ابر برای بازی در فیلم سینمایی انتهای خیابان هشتم به كارگردانی علیرضا امینی قرارداد بستند.

سیدجمال ساداتیان تهیه‌كننده این فیلم سینمایی در این رابطه گفت: ترانه علیدوستی و صابر ابر برای بازی در فیلم، قرارداد بستند. وی افزود: مهدی ماهانی نیز در این پروژه همكاری دارند و بازیگران دیگری نیز طی روزهای آتی به گروه اضافه می‌شوند. ساداتیان درباره زمان شروع فیلمبرداری این اثر، گفت: بازنویسی فیلمنامه توسط محمد باغبانی در حال انجام است و فیلمبرداری این فیلم 20 مرداد ماه در تهران آغاز می‌شود. برای پایان فیلمبرداری 45 جلسه را در نظر گرفته‌ایم و قصد داریم با توجه به زمان مناسبی كه در اختیار داریم كار را برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده كنیم.

داستان انتهای خیابان هشتم در سه روز اتفاق می‌افتد و مثل كار قبلی امینی مضمونی اجتماعی دارد. فیلمنامه این فیلم را علی فرید براساس طرحی از علیرضا امینی نوشته است. علی برازنده (مدیر فیلمبرداری)، مرضیه یزدان‌جو (طراح صحنه و لباس)، مجتبی متولی (مدیر تولید)، علی تیموری (دستیار اول كاگردان و برنامه‌ریز) ایمان امیدواری (طراح گریم) و علی لنگرودی (دستیار دوم كارگردان) دیگر عوامل قطعی انتهای خیابان هشتم هستند.

 

 


 تاريخ ارسال: 1389/5/2
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>سعید علیدوست:

می خواستم بفهمم که ترانه علیدوستی چه نقشی داره درباره ی نقشش برام توضیح بدین saeed077266@yahoo.com

0+0-

يكشنبه 17 بهمن 1389




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.