پرده سینما

اسکار تمهیدات خود را در نظر گرفت/ احتمال حضور چرخشی مهمانان

پرده سینما



 

 

 

 

 

 

 

تهیه‌کنندگان اسکار با استفاده از تجربیات گلدن گلوب و گرمی قصد دارند برنامه‌ای حضوری را با کمترین خطر در پیش بگیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، مهمانان مراسم اهدای جوایز اسکار امسال ممکن است نتوانند خیلی سر جای‌شان راحت بنشینند چون برگزارکنندگان مراسم در حال بررسی پیشنهاد تعویض چرخشی نامزدها و اهداکنندگان به دلیل کووید -۱۹ هستند.

همچنین برگزارکنندگان در نظر دارند که پیش از اینکه گروه بعدی نامزدها و اهداکنندگان روی صندلی‌های‌شان بنشینند، صندلی‌ها و کل منطقه ضدعفونی شود.

این ایده مشابه برنامه جوایز گرمی امسال است که گروه‌هایی از اجراکنندگان و نامزدها به طور چرخشی در قالب چهار گروه تعویض شدند. تقریباً هر ۴۵ دقیقه یک بار این تعویض صورت می‌گرفت.

در مورد اسکار هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده اما جسی کالینز، استیسی شر و استیون سودربرگ که مسئولیت تهیه‌کنندگی مراسم امسال را بر عهده گرفته‌اند می‌خواهند برنامه را به صورت حضوری برگزار کنند چون گلدن گلوب و دیگر جوایز تجربه خیلی خوبی در اجرای برنامه از طریق زوم و به صورت مجازی نداشتند.

این تصمیم از سوی تعدادی از نامزدها از کشورهای خارجی با مخالفت مواجه شده که می‌گویند سفر کردن در دوران قرنطینه و پاندمی خیلی سخت است. این مسأله همچنین برای بازیگران و فیلمسازانی مشکل خلق کرده که نامزد دریافت جوایز شده‌اند اما در کشورهای خارجی مشغول فیلمبرداری هستند و مجبور می‌شوند هفته‌ها کار خود را برای قرنطینه و سفر کردن تعطیل کنند.

آکادمی امروز جلسه‌ای با نمایندگان استودیوها و مدیر برنامه‌های چهره‌های مختلف خواهد داشت تا برنامه‌های خود را با جزییات بیشتری مورد بحث قرار دهد. این ممکن است شامل حضور نامزدها از راه دور هم بشود.

هنوز مشخص نیست برنامه گروه‌های چرخشی اجرایی می‌شود یا نه چون تعداد شرکت‌کنندگان ممکن است از تعداد افرادی که از نظر قانونی می‌توانند در دوران پاندمی گردهم بیایند بیشتر شود.

نامزدها و اهداکنندگان اجازه خواهند داشت یک مهمان همراه داشته باشند، اما لیست افرادی که مجوز ورود به یونیون استیشن، یعنی جایی که جوایز توزیع می‌شوند، را دارند در سطح حداقل نگه داشته خواهد شد.


 تاريخ ارسال: 1400/1/10
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.