پرده سینما

فروش تاریخی «مرد عنکبوتی» در دوران کرونا

پرده سینما


 


 

 

 

 

فیلم جدید «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» با فروش ۲۲۰ میلیون دلاری در آغاز اکران، چهارمین فروش آغازین تاریخ سینما را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، فیلم ابرقهرمانی «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» محصول کمپانی سونی و استودیو مارول در حالی در چند روز نخست اکران به فروش خیره‌کننده ۲۲۰ میلیون دلاری دست یافت که نه تنها تاکنون چهارمین فیلم پرفروش سینما در اکران آغازین است بلکه رکورد پرفروش‌ترین فیلم دوران کرونا را در اکران اولیه به نام خود ثبت کرد.

این فیلم همچنین نخستین فیلم در سینمای آمریکا و در دوران کروناست که به فروش آغازین بیش از ۱۰۰ میلیون دلاری دست یافته است.

«مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» در روز نخست و پیش نمایش خود در روز پنجشنبه به فروش ۵۰ میلیوری دست یافت تا پس از فیلم‌های «انتقام جویان: آخر بازی» (۵۰ میلیون دلار) و «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» (۵۷ میلیون دلار)، سومین فروش پیش نمایش سینما را در تمام ادوار کسب کرده باشد.

این فیلم با کارگردانی «جان واتس» و فیلم‌نامه‌ای نوشته مشترک «کریس مک‌کنا» و «اریک سامرز»، در دو روز نخست اکران در گیشه بین‌الملل هم به فروش ۱۰۰ میلیون دلاری دست یافته است.

«مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» با بازی مجدد «تام هولاند» در نقش اصلی، هم اکنون در بیش از ۴۳۰۰ سالن سینما در حال اکران است. این فیلم دنباله «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (۲۰۱۷) و «مرد عنکبوتی: دور از خانه» (۲۰۱۹) و بیست و هفتمین فیلم در دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود.


 تاريخ ارسال: 1400/9/28
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.