پرده سینما

اعتراض عکاسان خبری در جشنواره فیلم فجر با حمایت جواد عزتی

پرده سینما


 

 

 


 

نشست فیلم «مرد بازنده» در شرایطی که بسیار از حاضران نگران گردش ویروس کرونا در سالن بودند ، با اعتراض و ترک سالن از سوی عکاسان خبری برگزار شد.

به گزارش ایسنا، عصر دوشنبه ۱۱ بهمن ماه پس از نمایش فیلم جدید محمدحسین مهدویان در اولین روز جشنواره، که با حضور جمعیت زیادی هم همراه بود نشست مطبوعاتی این فیلم با حضور تعدادی از عوامل در سالن سعدی برگزار شد که در ابتدای نشست عکاسان خبری‌ به نشانه اعتراض از شرایط موجود سالن، نشست را ترک کردند.

مهدویان درباره شخصیت رسول فیلمش با بازی جواد عزتی  گفت: فیلم یک جهان محدود دارد و قرار نیست من بیرون از فیلم توضیح بیشتری از شخصیت‌ها بدهم‌ و هر چیزی که دریافت شده است بر عهده مخاطب است.

او همچنین درباره ساخت قسمت‌های بعدی این فیلم اضافه کرد: فکر نمی‌کنم قسمت دوم این فیلم را بسازم و اکنون قصد آن را ندارم. انتخاب جواد عزتی هم به دلیل این است که او ستاره تکرار نشدنی سینما است و از پس اجرای هر نقشی بر می‌آید.

وی درباره تعدد فیلم‌هایش‌ بیان کرد: من همیشه چند پروژه همزمان باهم انجام می‌دهم. پیشنهادهای بسیار زیادی به من می‌شود که گاهی نمی‌رسم به آنها فکر کنم. گاهی برخی فیلمسازها وقت بیشتری دارند و یا پیشنهادهای بیشتری به آنها می‌شود.

جواد عزتی هم در بخشی از صحبت‌های خود درباره شرایط موجود سالن نشست بیان کرد: من از طرف خودم بابت جای کم عذرخواهی می‌کنم. من معمولا اهل انتقاد نیستم و هیج بازیگری نسبت با دیگری ارجح نیست و اگر انتقاد زیاد است باید دوستان جشنواره فکری بکنند و من بابت جای کم و زمان کمی که برای عکاسی انجام شد عذرخواهی می‌کنم.

جواد عزتی، رعنا آزادی ور، بابک کریمی، آناهیتا درگاهی از جمله بازیگران فیلم سینمایی مرد بازنده حاضر در نشست هستند.

آناهیتا درگاهی در این نشست در پاسخ به سوالی درباره کوتاهی نقش خود در این فیلم، بیان کرد: نقش، بار خوبی داشت و تا انتهای فیلم هرکس فکر می‌کرد شاید کاراکتر من قاتل باشد و این رمزآلود بودن نقش را می‌پسندم.

در ادامه جواد عزتی درباره بازی در این فیلم توضیح داد: وقتی کاراکتری در سن و سال خودش بازی نکند نقش سخت‌تر می‌شود. مهدویان از نظر شخصیت‌پردازی این فیلم را دو سال در ذهنش پروراند و وقتی این نقش به من پیشنهاد شد، غافلگیر شدم؛ زیرا بارها درباره این فیلمنامه با او حرف زده بودم.

مهدویان در پاسخ به سوالی درباره شباهت این فیلم با سریال «زخم کاری» گفت: پتانسیل آن را داریم که تغییرات لازم را ایجاد کنیم.  آزادی‌ور و عزتی شخصیت‌های متفاوتی در این فیلم دارند و این حتی در صحنه‌های رو در رو نیز قابل رویت است.

 

بابک کریمی دیگر بازیگر این فیلم در سخنانی گفت: مهدویان تسلط بالایی روی حس تصویر دارد. دوست داشتم با عزتی همکاری داشته باشم. 9 سال پیش در تئاتری حضور داشتم و می‌خواستم بدانم بازیگر اصلی تئاتر کجا هست که بعد با جواد عزتی آشنا شدم. گریم عزتی روزانه پنج ساعت طول می‌کشید. بازیگری تنها ردکارپت و دوربین نیست و این سختی‌ها را هم باید دید.

محمدحسین مهدویان، امیر بنان و کامران حجازی، جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، شبنم قربانی، مهدی زمین‌پرداز، آناهیتا درگاهی، بابک کریمی، مجید نوروزی، سجاد بابایی، سجاد پهلوان‌زاده (تدوینگر)، هادی بهروز (مدیر فیلمبرداری) و بابک کریمی طاری (طراح صحنه) از جمله عوامل فیلم «مرد بازنده» بودند که در این نشست حضور داشتند.


 تاريخ ارسال: 1400/11/11
کلید واژه‌ها: فیلم «مرد بازنده»، محمدحسین مهدویان

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.