پرده سینما

ساندرا بولاک گرانترین بازیگر زن هالیوود معرفی شد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

ساندرا بولاکساندرا بولاک، بازیگر برنده اسكار، با كسب 56 میلیون دلار دستمزد به خاطر دو فیلم، به عنوان گران قیمت‌ترین بازیگر زن هالیوودی طی 12 ماه گذشته معرفی شد.

 

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، اگرچه سال 2010 برای«ساندرا بولاک با طلاقی كه داشت از لحاظ خانوادگی چندان سال موفق نبود ولی او با كسب جایزه اسكار بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم نقطه كور، امسال را به عنوان موفق‌ترین سال كاری خود در پرونده‌اش به ثبت رساند.

به گزارش رویترز، او اخیرا از سوی سایت «فوربس» نیز با كسب 56 میلیون دلار دستمزد به خاطر دو فیلم پیشنهاد و نقطه كور به عنوان گران‌قیمت‌ترین بازیگر هالیوود طی 12 ماه گذشته معرفی شده است. این بازیگر نه تنها برای بازی در این فیلم‌ها این میزان دستمزد گرفته، بلكه طبق قرداد در سود این فیلم‌ها نیز شریك است.

به گزارش رویترز، فیلم 30 میلیون دلاری نقطه كور بیش از 310 میلیون دلار و فیلم 40 میلیون دلاری پیشنهاد بیش از 320 میلیون دلار در گیشه فروخته‌اند.

ریس ویتراسپون و كامرون دیاز نیز با دستمزدی بالغ بر 32 میلیون دلار به طور مشترك جایگاه دوم فهرست گران‌قیمت‌ترین بازیگران زن هالیوود را به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین جنیفر آنیستون با 27 میلیون دلار و سارا جسیكا پاركر با 25 میلیون دلار درآمد در جایگاه چهارم و پنجم این جدول قرار گرفته‌اند.

سال گذشته آنجلینا جولی و جنیفر آنیستون در صدر این جدول قرار گرفته بودند.

 


 تاريخ ارسال: 1389/5/13
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>اهوارکی:

ما بالاخره نفهمیدیم مداخل این خانم مطلّقه چه میزان می باشد. چنانچه حق العمل وی برای دو فیلم مذکور جمعاً 56 میلیون دولار بوده باشد لهذا هر فیلم در حدود 28 میلیون می شود و او در رتبه دوم قرار می گیرد (پس از ریس ویتراسپون و كامرون دیاز). لیکن اگر آن اعداد سی و چهل میلیون دولار مذکور در فوق سهم حق العمل ایشان است پس او بایست از این دو فیلم جمعاً هفتاد میلیون دولار کاسبی کرده باشد. لطفاً هویدا کنید مداخل این بیوه تازه مطلقه را...

0+0-

پنجشنبه 14 مرداد 1389




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.