پرده سینما

کانون کارگردانان بیانیه داد؛ خبر استخدام چاقوکش از طرف یک کارگردان کذب بود

پرده سینما


 

 

 


 

 

کانون کارگردانان سینمای ایران نسبت به اخبار منتشرشده درباره استخدام چاقوکش توسط یک سینماگر واکنش نشان داد و آن را خبری کذب و تحریف‌شده توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کانون کارگردانان سینما، متن بیانیه کانون کارگردانان سینمای ایران درباره انتشار اخبار کذب درباره استخدام چاقوکش توسط سینماگران به شرح ذیل است:

در چند روز گذشته درج خبری مبنی‌بر اختلاف دو کارگردان مشهور با یکدیگر! و استخدام چاقوکش توسط یکی از این دو جهت مضروب کردن دیگری! فضای سینمایی کشور را ملتهب کرده است.

از آنجایی که این خبر کذب و تحریف‌شده جامعه سینمای ایران خصوصاً کارگردانان سینمای ایران را شگفت‌زده و آزرده ساخته است، لذا کانون کارگردانان سینمای ایران ضمن محکوم کردن این اقدام شنیع و غیرانسانی که علیه یکی از همکاران ما در صنف برنامه‌ریزان و دستیاران کارگردان انجام شده، بر خود لازم می‌داند که بدین وسیله از تمام بنگاه‌های دروغ‌پراکنی نوشتاری و دیداری داخلی (که به نظر با هدفی خاص سعی در بدنامی و تخریب اهالی سینما به خصوص کارگردانان فرهیخته و شریف داشته) بخواهد به قید فوریت، ضمن تصحیح خبر درج شده، خبر واقعی را منتشر و با ابراز دلجویی از کارگردانان سینما، افکار عمومی را نیز از این دروغ و اشتباه فاحش آگاه سازند.

در غیر این صورت حق شکایت از روزنامه همشهری و سازمان صداوسیما و تمام شایعه‌پراکنی که در فضای مجازی، سایت‌ها و خبرگزاری‌ها در این توطئه بزرگ همراه شده‌اند، برای کانون کارگردانان سینمای ایران محفوظ خواهد بود.


 تاريخ ارسال: 1400/12/9
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.