پرده سینما

«من سعی می‌کنم فراموش نکنم» مسافر دو جشنواره جهانی

پرده سینما


 

 


 

 

مستند «من سعی می‌کنم فراموش نکنم» پگاه آهنگرانی به بخش مسابقه دو جشنواره بین‌المللی راه یافت.

به گزارش ایسنا، مستند کوتاه «من سعی می‌کنم فراموش نکنم» به کارگردانی پگاه آهنگرانی در بخش مسابقه بیست‌ویکمین جشنواره «یک دنیا» در کشور ولز و بخش مسابقه سی‌ونهمین جشنواره فیلم کوتاه بوسان به رقابت با دیگر آثار می‌پردازد.

«من سعی می‌کنم فراموش نکنم» که محصولی مشترک از سینمای ایران و جمهوری چک است، در بخش مسابقه بیست‌ویکمین جشنواره «یک دنیار ولز که ۶ تا ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در شهر ولز کشور بریتانیا برگزار می‌شود، حضور دارد.

این مستند کوتاه همچنین در بخش مسابقه سی‌ونهمین جشنواره فیلم کوتاه بوسان که ۷ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در کشور کره جنوبی برگزار می‌شود، به رقابت با دیگر آثار می‌پردازد.

جشنواره فیلم کوتاه بوسان در زمره جشنواره‌هایی قرار دارد که برنده آن واجد شرایط رقلیت در جوایز اسکار، بفتا، گویا و جوایز هنرهای تصویری کانادا می‌شود.

مستند کوتاه «من سعی می‌کنم فراموش نکنم» در اولین نمایش جهانی خود در بخش مسابقه آثار مستند کوتاه جشنواره «ایدفا» (IDFA) که بزرگترین و مهمترین رویداد مستند جهان است، شرکت کرد.

تهیه‌کنندگی این مستند کوتاه ۱۶ دقیقه‌ای را کاوه فرنام برعهده دارد و فرحناز شریفی تدوینگر این فیلم است. آتنا اشتیاقی نیز آهنگسازی این مستند را برعهده دارد.

پگاه آهنگرانی و احسان عبدی‌پور به طور مشترک فیلمنامه «من سعی می‌کنم فراموش نکنم» را نوشته اند.


 تاريخ ارسال: 1400/12/13
کلید واژه‌ها: من سعی می‌کنم فراموش نکنم، پگاه آهنگرانی

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.