پرده سینما

تام كروز از پروژه «گم‌شده برای كلمات» كنار گذاشته شد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

با اعلام عدم حضور تام كروز در كمدی گم شده برای كلمات، این فیلم با انتخاب یک كارگردان تازه وارد مرحله تولید می‌شود. عدم موفقیت شوالیه و روز یکی از علت های اصلی کنار گذاشته شدن تام کروز بوده است.

 

تام کروزبه گزارش فارس، در حال حاضر تام هارپر برای كارگردانی فیلم انتخاب شده و یک بازیگر جوان، نقش اصلی آن را به عهده خواهد گرفت.

تهیه‌كنندگان گم‌شده برای كلمات گفته‌اند از تام كروز برای ایفای نقش اصلی آن استفاده نمی‌كنند، زیرا این نقش برای یك بازیگر جوانتر نوشته شده است. اما اهل فن، كنار گذاشته شدن تام كروز را بی‌ارتباط با عدم موفقیت مالی و انتقادی آخرین فیلم او شوالیه و روز نمی‌دانند. در عین حال، گفته می‌شود تام كروز انتخاب اصلی سوزان بیر كارگردان قبلی فیلم بود و با توجه به این كه او دیگر با این پروژه همكاری ندارد، دلیلی هم برای حضور كروز در آن نیست. تهیه‌كنندگان گم‌شده برای كلمات هم‌اكنون مشغول انتخاب بازیگر جوانی (حدود 30 سال) برای ایفای نقش اصلی آن هستند.

فیلم‌نامه فیلم كه توسط ریچارد كرتیس نوشته شده، در دنیای پر زرق و برق سینمای معاصر اتفاق می‌افتد. كاراكتر اصلی قصه یك بازیگر مشهور سینما است كه قرارداد بازی در فیلمی را امضا می‌كند كه توسط یك خانم فیلم‌ساز چینی كارگردانی می‌شود. این دو كه زبان یكدیگر را متوجه نمی‌شوند، به كمك یك مترجم با هم حرف می‌زنند و در طول كار، اختلاف زیادی با یكدیگر پیدا می‌كنند.

تام هارپر فیلم‌ساز جوان انگلیسی قبل از این تعدادی مجموعه تلویزیونی برای شبكه‌های مختلف انگلستان ساخته است و گم‌شده برای كلمات اولین فیلم‌ مهم سینمایی او است. این فیلم‌ساز را نباید با یك بدل‌كار معروف سینما به همین نام اشتباه گرفت.

 

 

در همین رابطه بخوانید

 

  آغاز افول تام کروز؛ روزهای سخت سوپراستار هالیوود  

مرگ تام کروز در مأموریت غیرممکن4

تام کروز از پروژه «گم شده برای کلمات» کنار گذاشته شد


 تاريخ ارسال: 1389/5/16
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.