پرده سینما

خیز جدید کرونا دامن سینما و تئاتر آمریکا را گرفت

پرده سینما

 

 


 

 

 

 

 

احتمال بازگشت دوباره ماسک زدن در سالن‌ها

 

 

 

تهران - ایرنا - انجمن‌های سینمایی و تئاتر امریکا با توجه به افزایش آمار شیوع کرونا و جهش جدید این ویروس، ضمن تمدید شیوه‌نامه‌های بهداشتی کووید ۱۹ تا پاییز امسال از بازگشت اجباری شدن ماسک زدن در سالن‌ها در صورت استمرار شیب صعودی شیوع تا دو هفته آینده خبر دادند.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا؛ ورایتی نوشته انجمن‌های تهیه‌کنندگان، کارگردانان و بازیگران سینمای امریکا و همچنین اتحادیه بین‌المللی بازیگران تئاتر این کشور با توجه به موج جدید شیوع این ویروس و افزایش آمار ابتلا بیانیه‌های جداگانه اما مشترکی را درباره تمدید شیوه‌نامه‌های بهداشتی مرتبط با این ویروس در سالن‌های سینما و تئاتر، سرویس‌های رفت‌وآمد عمومی و همچنین سرویس‌های غذاخوری اعلام کردند.

بر این اساس اعلام شده است: توافقنامه حفظ شیوه‌نامه‌ها و حفاظت در محیط کار در برابر کرونا، امکان ادامه پایدار و موفقیت‌آمیز کار و در عین حال انعطاف پذیری لازم در برابر ماهیت متغیر ویروس را فراهم می‌کند.

از مواردی که در آن تغییر داده شده مساله مربوط به استفاده از سرویس غذاخوری کارکنان است که تاکید شده در سلف سرویس استفاده از ظروف مشترک برای افرادی که به طور کامل واکسینه نشده‌اند، مجاز نخواهد بود.

در زمینه سرویس‌های رفت و آمد نیز تغییراتی ایجاد شده و در حالی که گفته شده وسایل نقلیه که می‌توانستند تنها با ۷۵درصد ظرفیت کار کنند، می‌توانند با ظرفیت کامل کار کنند اما باید همه ماسک داشته باشند.

اگر این روند تا دو هفته دیگر ادامه یابد دستور استفاده از ماسک در فضاهای داخلی دوباره بازمی‌گردد

در همین حال گفته شده با توجه به این که کووید دارد به سطح بالای شیوع برمی‌گردد، اگر این روند تا دو هفته دیگر ادامه یابد، دستور استفاده از ماسک در فضاهای داخلی دوباره بازمی‌گردد.

توافقنامه جدید بازگشت به کار ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۱ وضع شد و تا ۳۰ سپتامبر (۸ مهر ماه) امسال باید دید شرایط تا چه اندازه تغییر می‌کند.

به گزارش ایرنا؛ موج ابتلای بازیگران و هنرمندان سینما در آمریکا بار دیگر خبر ساز شده و در آخرین مورد دنزل واشینگتن جدیدترین چهره‌ای بود که به کووید مبتلا شد و نتوانست در برنامه کاخ سفید برای دریافت مدال شرکت کند.


 تاريخ ارسال: 1401/4/27
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.