پرده سینما

تمشک طلایی ۲۰۲۳ نامزدهایش را شناخت/ معرفی بدترین‌های هالیوود

پرده سینما


 


 

با معرفی نامزدهای جوایز تمشک طلایی، بدترین چهره‌های هالیوود سال ۲۰۲۲ معرفی شدند.

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، با اعلام اسامی نامزدهای چهل و سومین دوره جوایز سالانه تمشک طلایی، اولین گام برای انتخاب بدترین‌های هالیوود در سال پیش برداشته شد و «بلوند» نتفلیکس با کسب نامزدی در ۸ شاخه بدترین فیلم شد که شامل بدترین فیلم، بازیگر نقش مکمل، کارگردان و فیلمنامه می‌شود. «عزاداری به خیر» هم با کسب نامزدی در ۷ رشته دومین فیلم بد سال شد.

در این میان تام هنکس برای بازی در فیلم «پینوکیوی دیزنی» ساخته رابرت زمکیس و فیلم «الویس» باز لورمن هم نامزد کسب عنوان بدترین بازیگر نقش اصلی و هم نقش مکمل شده است.

دیزنی نیز ۶ نامزدی کسب کرده که برای اقتباس زنده از «پینوکیوی دیزنی» بوده است. نام سیلوستر استالونه برای فیلم «ساماریتن»، پنه لوپه کروز برای فیلم «۳۵۵» و دایان کیتون برای «مک و ریتا» هم در این فهرست جای گرفته است.

این جایزه از سال ۱۹۸۱ تاسیس شده و جان ویلسون و مو مورفی فارغ‌التخصیلان رشته فیلم دانشگاه یوسی‌ال‌ای بنیانگذاران آن بودند.

مراسم اهدای جوایز تمشک طلایی یکشنبه ۱۲ مارس برگزار می‌شود. هنوز میزبان و مکان اجرای مراسم تعیین نشده است.

 

نامزدهای جایزه تمشک طلایی ۲۰۲۳ عبارتند:

 

بدترین فیلم

 

«بلوند»، «پینوکیوی دیزنی»، «عزاداری به خیر»، «دختر پادشاه» و «موربیوس»

 

بدترین بازیگر زن

 

رایان کی‌را آرمسترانگ برای «آتش افروز»، برایس دالاس هاوارد برای «دنیای ژوراسیک: قلمرو»، دایان کیتون برای «مک و ریتا»، کایا اسکودلاریو برای «دختر پادشاه» و آلیشیا سیلورستون برای «رکوین»

 

بدترین بازیگر مرد

 

کولسون بیکر برای «عزاداری به خیر»، پیت دیویدسون برای «مارمادوک»، تام هنکس برای «پینوکیوی دیزنی»، جرد لتو برای «موربیوس»، سیلوستر استالونه برای «ساماریتن»

 

بدترین بازیگر مکمل زن

 

آدریانا آرجونا برای «موربیوس»، لورین براکو برای «پینوکیوی دیزنی»، پنه لوپه کروز برای «۳۵۵»، بینگ بینگ فن برای «دختر پادشاه» و «۳۵۵»، میرا سوروینو برای «لامبورگینی: مرد پشت افسانه»

 

بدترین بازیگر مکمل مرد

 

پیت دیویدسون برای «عزاداری به خیر»، تام هنکس برای «الویس»، خاویر ساموئل برای «بلوند»، ماد سان برای «عزاداری به خیر»، اوان ویلیامز برای «بلوند»

 

بدترین کارگردان

 

جاد اپتاو برای «حباب»، کالسون بیکر برای «عزاداری به خیر»، اندرو دومینیک برای «بلوند»، دنیل اسپینوزا برای «موربیوس»، رابرت زمکیس برای «پینوکیوی دیزنی»

 

بدترین فیلم‌نامه

 

«بلوند» نوشته اندرو دومینیک، «پینوکیوی دیزنی» نوشته رابرت زمکیس و کریس وایتس، ماشین گان کلی و ماد سان برای «عزاداری به خیر»، امیلی کارمایکل و کالین تروروو برای «دنیای ژوراسیک: قلمرو»، مت سازاما و بورک شارپلس برای «موربیوس»


 تاريخ ارسال: 1401/11/4
کلید واژه‌ها: نامزدهای جوایز تمشک طلایی ۲۰۲۲ ۲۰۲۳

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.