پرده سینما

رئیس مراسم تمشک طلایی: عذرخواهی می‌کنیم، اشتباه کردیم

پرده سینما



 

 

تهران- ایرنا- دست اندرکاران مراسم جوایز تمشک طلایی پس از جنجال‌هایی که به دلیل انتخاب یک کودک بازیگر در بین بدترین‌های سینمایی در سال گذشته بوجود آمد، رسما عذرخواهی کردند.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا به نقل از وبگاه ددلاین، پس از آنکه کودک بازیگر ۱۱ ساله، ریان کایرا آرمسترانگ (Ryan Kiera Armstrong) برای بازی در فیلم آتش افروز/Firestarter نامزد بدترین بازیگر زن تمشک طلایی شد، واکنش‌ها، دست اندرکاران مراسم تمشک طلایی را وادار کرد تا از آرمسترانگ با انتشار اطلاعیه ای عذرخواهی کرده و از این نامزدی خود را عقب کشیدند.

جنجال در مورد نامزدی آرمسترانگ توسط بازیگران کودک دیگر مانند دون ساوا (Devon Sawa) و جولین هیلارد (Julian Hilliard) بازیگر وانداویژن شروع شد. آنها در توئیتر به انتخاب وی اعتراض کردند.

هیلارد نوشت: نامزد کردن یک بچه فقط نفرت انگیز و اشتباه است. چرا یک کودک را در معرض خطر افزایش قلدری یا بدتر از آن قرار دهیم؟ بهتر رفتار کنید. [این یک شوخی نیست] وقتی که نامزدی شامل یک بچه باشد این "مسخره بازی" می تواند تأثیر بسیار منفی داشته باشد. دست اندرکاران مراسم از حد گذراندند.

پس از اعلام عذرخواهی رئیس این مراسم بابت اشتباه انتخاب آرمسترانگ و حذف نام وی از لیست مراسم تمشک طلایی ۲۰۲۳ اعلام شد که از این پس هیچ بازیگر یا هنرمند زیر ۱۸ سال در این لیست قرار نمی گیرد.

جان ویلسون (John Wilson) رئیس این مراسم گفت: می خواهیم اعلام کنیم که از هرگونه آسیبی که از این انتخاب متوجه خانم آرمسترانگ شده است، پشیمانیم.

به گزارش ایرنا، اولین مراسم جوایز تمشک طلایی در ۳۱ مارس ۱۹۸۱ و در کنار شومینه اتاق نشیمن خانه جان ویلسن در لس آنجلس در آمریکا و به افتخار بدترین فیلم‌های سال ۱۹۸۰ برگزار شد.

مراسم سالانه جوایز تمشک طلایی یک روز پیش از مراسم متناظرش، جوایز اسکار برگزار می‌شود. بر این اساس مراسم جوایز تمشک طلایی در تاریخ ۱۱ مارس (۲۰ اسفند)، یک روز پیش از مراسم اسکار ۲۰۲۳ برگزار می شود و برندگان بدترین آثار سال مشخص و معرفی می‌شوند.

در طول تاریخ برگزاری، این مراسم نامزدی های جالبی داشته است چنانکه برایان د پالما را برای صورت زخمی و انیو موریکونه را برای ساخت موسیقی چیز نامزد کرده است. امسال به دلایلی بلوند ساخته اندرو دامینیک پیشتاز نامزدی تشمک طلایی شده است.


 تاريخ ارسال: 1401/11/6
کلید واژه‌ها: غذرخواهی رئیس مراسم تمشک طلایی، جایزه تمشک طلایی

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.