پرده سینما

تام كروز برای مأموریت غیرممكن4 دستمزد پایین می‌گیرد

پرده سینما

  

 

 

 

 

 

 

 

 

پوستر فیلم مأموریت غیرممکن3به دنبال شكست مالی شوالیه و روز تام كروز برای بازی در چهارمین قسمت مجموعه فیلم مأموریت غیرممكن، دستمزد خود را تا حد زیادی پائین آورده است اما تهیه‌كنندگان فیلم حاضر به افشای رقم دستمزد جدید وی نشده‌اند.

 

به گزارش فارس،كروز كه برای چند فیلم آخر خود دستمزدهایی 25 میلیون دلاری (به اضافه درصدی از فروش فیلم‌ها) ‌دریافت كرده، برای مأموریت غیرممكن 4 دستمزد بسیاركمتری خواهد گرفت. منابع نزدیک به تهیه‌كنندگان فیلم می‌گویند دستمزد بازیگر برای قسمت تازه این مجموعه فیلم زیر 20میلیون دلار خواهد بود و شامل درصدی از فروش آن در جدول گیشه نمایش هم نمی‌شود.

تام كروز و مسئولان كمپانی پارامونت كه تهیه‌كننده اصلی فیلم هستند، هنوز عكس‌العملی به این خبر جنجالی نشان نداده‌اند. پس از عدم موفقیت مالی شوالیه و روز در جدول گیشه سینماهای آمریكای شمالی، تام كروز كمتر در محافل هنری ظاهر شده و صحبتی با رسانه‌های گروهی نداشته است. این بازیگر جزو گران‌قیمت‌ترین هنرپیشگان دنیای سینماست كه در كنار دریافت دستمزد بالا، همیشه درصدی از فروش فیلم‌های خود را نیز به عنوان حق‌الزحمه دریافت می‌كند. تا قبل از شكست تجاری شوالیه و روز كمپانی‌های فیلم‌سازی رقم‌های درخواستی این بازیگر را برای قبول بازی در فیلم‌هایشان می‌پذیرفتند. اما فروش پایین شوالیه و روز، تام كروز را در وضعیت بغرنجی قرار داده است و گفته می‌شود بسیاری از تهیه‌كنندگانی كه او را نامزد بازی در نقش اصلی محصولات جدید خود كرده بودند، به سراغ بازیگران دیگری رفته‌اند.

دو هفته پیش این شایعه نیز پخش شد كه كاراكتر تام كروز در قسمت چهارم مأموریت غیر ممكن به قتل رسیده و یك كاراكتر جوانتر جای او را می‌گیرد. مأموریت غیرممكن 4 را «برد بیرد» انیماتور سرشناس سینما كارگردانی می‌كند. او در كارنامه‌اش فیلم‌های بالا، شگفت انگیزها و موش سرآشپز را دارد.

 

در همین رابطه بخوانید

 

  آغاز افول تام کروز؛ روزهای سخت سوپراستار هالیوود  

مرگ تام کروز در مأموریت غیرممکن4

تام کروز از پروژه «گم شده برای کلمات» کنار گذاشته شد

 

 


 تاريخ ارسال: 1389/5/30
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.