پرده سینما

آنجلینا جولی در فیلمی درباره جنگ بوسنی

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آنجلینا جولی در سفر به بوسنیبازیگر برنده اسکار که به طور غیرمنتظره به سارایوو سفر کرده بود اعلام کرد در فیلمی عاشقانه در منطقه بالکان بازی خواهد کرد.

کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل که آنجلینا جولی به عنوان سفیر حسن نیت برای آن کار می‌کند، گفت: «جولی روز شنبه هنگام ترک بوسنی و هرزگوین اعلام کرد پاییز امسال برای کار روی یک پروژه سینمایی در این منطقه خواهد بود.» این فیلم داستانی عاشقانه را به تصویر می‌کشد که همزمان جنگ بوسنی در فاصله سال‌های 1992 تا 1995 روی می‌دهد. محور فیلم زوجی که همزمان با آغاز جنگ با هم آشنا می‌شوند و تاثیر جنگ بر ارتباط آنهاست.

جولی تاکید کرد این فیلم هیچ پیام سیاسی ندارد و بازیگران فیلم از قومیت‌های متفاوت یوگسلاوی سابق انتخاب می‌شوند. به گفته یک رادیو محلی، جولی 35 ساله در این فیلم بازی و خود آن را کارگردانی می‌کند. بازیگر 35 ساله پیشتر از رهبران بوسنی خواسته بود برای بازگشت هزاران آواره جنگ داخلی دهه 1990 بیشتر تلاش کنند. جولی که سفر او به سارایوو با نمایش فیلم جدیدش، تریلر جاسوسی سالت در اروپا همزمان شده، آوریل امسال نیز همراه همسرش براد پیت به بوسنی و هرزگوین سفر کرده بود.

جنگ داخلی در یوگسلاوی سابق حدود 100 هزار کشته و 2/2 میلیون نفر آواره برجای گذاشت. حدود 113 هزار نفر همچنان آواره هستند یا نتوانسته‌اند به خانه‌های خود بازگردند. آنجلینا جولی تریلر گردشگر به کارگردانی فلوریان هنکل فون دونرسمارک را در مرحله پس از تولید دارد که در آن با جانی دپ همبازی است. او سال 2000 برای بازی در فیلم دختر، گسیخته برنده اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل شد و سال 2009 هم برای بازی در فیلم بچه اشتباهی نامزد اسکار بود.

 

منبع: خبرآنلاین

 

در همین رابطه ببینید

سفر براد پیت و آنجلینا جولی به بوسنی

 


 تاريخ ارسال: 1389/5/31
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.