پرده سینما

تغییرات در کیفیت عرضه قسمت سوم سریال قلب یخی

پرده سینما

  

 

 

 

 

 

 

 

سومین قسمت از سریال قلب یخی با تغییرات جدید به شبکه نمایش خانگی کشور عرضه شد.

 

لناز شاکردوست در سریال قلب یخیبه گزارش روابط عمومی شرکت تصویر دنیای هنر درپی دریافت نظرات متنوع علاقه مندان و تماشاگران سریال قلب یخی، بخشی از پیشنهادات ایشان در قسمت سوم این سریال اعمال شد که از آن جمله می توان به طراحی و بسته بندی جدید روی جلد، افزایش ترانه های داخل سریال و تغییرات کیفی تیتراژ به همراه خلاصه دو قسمت گذشته (آنچه گذشت) اشاره کرد.

خلاصه داستان قسمت سوم قلب یخی از این قرار است: فرهاد (حمید فرخ نژاد) – همسر ارغوان- پس از خودکشی وی تصمیم به مهاجرت از کشور می گیرد. حامد (حسین یاری) پیشنهاد شیوا (مهراوه شریفی نیا) را پذیرفته و پس از عزل وکیل تسخیری اش، شیوا را به عنوان وکیل خصوصی خود به دادگاه معرفی می کند. از دیگر سو دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزاد (حمید گودرزی) به جرم قتل چیستا (الناز شاکر دوست) برگزار می شود و شیوا وکالت خانواده مقتول را بر عهده می گیرد. این اتفاقات در حالی رخ می دهد که فرهاد در شبی که قرار است فردایش به خارج از کشور برود در ملاقات با ویدا (نسرین مقانلو) راز مهمی را برای او بازگو می کند.

تیتراژ قلب یخی را رضا یزدانی خوانده و صدای مازیار فلاحی نیز به همراه دو ترانه زیبا در دو بخش از این قسمت سریال شنیده می شود.

 

 

 


 تاريخ ارسال: 1389/6/3
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>بهاره:

به خدا این سریال خیلی بهتر از سریالهایی که داره تلویزیون نشون میده من موندم که چرا این رو کردن توی سی دی و این سریالهای آشغال را دارن توی تلویزیون میذارن

0+0-

سه‌شنبه 9 شهريور 1389




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.