پرده سینما

مهین شهابی به سمت خانه ابدی بدرقه شد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آرزو شهابی: مراسم هفتم مادرم به خاطر ماه رمضان برگزار نمی‌شود و ما هزینه آن را به مدرسه‌ای متعلق به عقب‌ماندگان ذهنی واقع در نوشهر تقدیم می‌كنیم.

 

مراسم تشیع پیکر مهین شهابی. عکس از الهام عبدلی. سایت پرده سینماپیكر زنده یاد مهین شهابی امروز در میان جمعی از هنرمندان از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه هنرمندان تشییع شد. به گزارش فارس، در این مراسم ایرج راد مدیرعامل خانه تئاتر در سخنانی ضمن عرض تسلیت به خانواده مهین شهابی و جامعه هنرمندان در سخنانی گفت: جوانان امروز كه در تلویزیون، فیلم‌ها و سریال‌هایی را با بازی مهین شهابی می‌بینند، این هنرمند را به جا نمی‌آورند. این مرحوم متولد سال 1315 بود كه پس از 75 سال از میان ما رفت.

وی ادامه داد: هنرمندانی كه در این مملكت خدمت می‌كنند، خالصانه فعالیت می‌كنند و از فوتشان هم در تاریخ و فرهنگ كشور ماندگار می‌شوند. مرحوم شهابی نیز كار خود را با دوبلاژ آغاز كرد و پس از آن به گروه «آناهیتا» پیوست. من افتخار همكاری با ایشان را در سه كار داشته‌ام. زنده‌یاد شهابی هنرمندی بود كه خصوصیات اخلاقی منحصر به فردی داشت. راد در ادامه اظهارداشت: او هنرمندی بود كه با توجه به مشكلات فراوانی كه داشت توانست سه فرزند خویش را به‌خوبی تربیت كند.

در ادامه مراسم آرزو شهابی دختر زنده‌یاد شهابی نیز در سخنانی ضمن قدردانی از مردم، خانه تئاتر و صداوسیما گفت: برای من افتخار است كه فرزند مادر و پدری هنرمند باشم و از همه عزیزانی كه در این مدت یار ما بودند و نگذاشتند این بار بیش از این سنگین شود سپاسگزارم. وی ادامه داد: از خانه تئاتر و آقای ایرج راد، آقای ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما و كلیه معاونانش تشكر می‌كنم كه لحظه به لحظه در كنار ما بودند.

وی در ادامه گفت: مراسم هفتم مادرم به خاطر ماه رمضان برگزار نمی‌شود و ما هزینه آن را به مدرسه‌ای متعلق به عقب‌ماندگان ذهنی واقع در نوشهر تقدیم می‌كنیم.

در این مراسم، هنرمندانی نظیر حمید نعمت‌الله، جمشید جهان‌زاده، غلامرضا رمضانی‌فر، مهوش وقاری، اصغر بیچاره، حسن الیاسی، هرمز سیرتی، فردوس كاویانی، الهام پاوه‌ن‍ژاد، محمد ابهری، محمد ساربان، اكبر رحمتی و ... حضور داشتند.

 

همچنین در این رابطه ببینید

گزارش تصویری؛ عکس های الهام عبدلی از مراسم تشیع پیکر مهین شهابی


 تاريخ ارسال: 1389/6/3
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>بهاره:

من خیلی این بازیگر رو دوست داشتم و خاطره سریال آیینه ها رو هیچوقت فراموش نمیکنم واقعا روحش شاد

0+0-

سه‌شنبه 9 شهريور 1389




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.