پرده سینما

عنوان «ورودی تئاتر شهر» در ایستگاه مترو چهارراه ولیعصر درج شد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عنوان «ورودی تئاتر شهر» در زیر تابلوی ایستگاه مترو چهاراه ولیعصر (عج)، درج شد.

 

نوشته شدن عنوان «تئاتر شهر» در ایستگاه متروی ولی عصر (عج)به گزارش ایسنا، امروز اگر از ایستگاه چهارراه ولیعصر گذر كنیم، عنوان ورودی تئاتر شهر درج شده است.

بنا بر این گزارش، دو هفته پیش سرانجام ایستگاه مترو در كنار مجموعه تئاتر شهر خودنمایی كرد، اما برخلاف قرارهای قبلی با نام ایستگاه چهارراه ولیعصر نه تئاتر شهر!

و چند روز بعد از انتشار این خبر، مدیرعامل مترو تهران كه در ایستگاه مترو مقابل تئاتر شهر در جمع خبرنگاران حضور داشت،گفت:«قول می‌دهم اگر تئاتری‌ها به نتیجه‌ی واحدی برسند و طرح مشخص‌تری كه همه آن را قبول داشته باشند، ارایه كنند ما حتما این طراحی را تغییر می‌دهیم چون این یك سازه‌ی فلزی قابل تغییر است.»

محسن هاشمی مدیرعامل مترو تهران با همراهی احمد مسجد‌جامعی عضو شورای شهر تهران و ایرج راد مدیر عامل خانه تئاتر ایران ـ 5 آبان ماه ـ از متروی واقع در چهارراه ولیعصر (عج) بازدید كردند.

گرچه انتظار می‌رفت در این بازدید نام ایستگاه ولیعصر به ایستگاه تئاتر‌شهر تغییر كند، چنین اتفاقی فعلا نیفتاد، اما ایرج راد از هاشمی خواست تا زیر نام ولیعصر ایستگاه تئاتر‌شهر درج شود و محسن هاشمی هم به شرط تصویب این موضوع در شورای شهر تهران با این درخواست موافقت كرد.

و امروز سرانجام این اتفاق افتاد و این عنوان با نام ورودی تئاتر شهر در زیر نام ایستگاه چهاراه ولیعصر (عج) درج شد.

 

در همین رابطه بخوانید

نام ایستگاه متروی ولی عصر «تئاتر شهر» نشد

 


 تاريخ ارسال: 1389/8/17
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.