پرده سینما

سعدی افشار: منتظر عزرائیلم!

پرده سینما







 

 

 

تنها بازمانده نسل سیاه‌بازی ایران که چندین ‌ماه است با بیماری دست و پنجه نرم می‌کند این روزها به دلیل پوکی استخوان درد و رنج شدیدی را متحمل شده و این در حالی است که توانایی مالی برای تهیه آمپول‌های مربوطه را ندارد.

 

سعدی افشارسعدی افشار که این روزها در بستر بیماری است درباره وضعیت جسمانی خود به مهر گفت: شرایط جسمانی خوبی ندارم و درد بسیاری را تحمل می‌کنم. ماه‌ها است که پوکی استخوان دارم و باید آمپولی را به صورت ماهانه مصرف کنم که قیمتش یک میلیون تومان است.

وی با اشاره به وضعیت مالی نامناسب خود یادآور شد: از زمانی که دکتر اعلام کرد باید این آمپول را به صورت ماهانه مصرف کنم تا به امروز نتوانستم حتی یک آمپول را خریده و مصرف کنم. مصرف نکردن این آمپول باعث شده که درد بسیاری داشته باشم.

این بازیگر برجسته و مطرح نمایش‌های آیینی و سنتی که از شرایط موجود رنجیده خاطر است اضافه کرد: در خانه مانده‌ام و منتظر عزرائیل هستم تا به سراغم بیاید.

افشار با اشاره به اینکه درآمدی ندارد درباره شرایط بستری بودن خود در منزل گفت: به دلیل شرایط مالی‌ام توانایی داشتن پرستار را ندارم و تنها یکی از دوستانم به من سر می‌زند.

این هنرمند با سابقه تئاتر ایران درباره پیگیری مدیران و مسوولان تئاتری تأکید کرد: مدیران بخشی از بودجه‌های بستری بودن در بیمارستان و عمل جراحی من را متقبل شدند. نمی‌دانم توقعی داشته باشم یا نه چون شنیده‌ام که تئاتر با کمبود بودجه مواجه است.

سعدی افشار برجسته‌ترین سیاه‌باز ایران است که در عرصه‌های بین‌المللی نیز سیاه‌بازی ایران را معرفی کرد و درخشید.

وی به دلیل بیماری و مشکلات جسمانی چندین سال است که قادر به فعالیت و بازی بر صحنه‌های تئاتر نیست و به دلیل مشکلات مالی نیز در شرایط مناسبی به سر نمی‌برد.

وی تنها بازمانده نسل سیاه‌بازان ایران است که در شرایط نامناسب و مهجور روزها را سپری می‌کند.

سایت پرده سینما برای این هنرمند توانمند آرزوی سلامتی می نماید.


 تاريخ ارسال: 1391/9/19
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.