پرده سینما

مهران مدیری از ممنوع بودن پخش نامش در تلویزیون ابراز بی اطلاعی کرد

پرده سینما









مدیری نسبت به حذف نامش در تلویزیون ابراز بی‌اطلاعی کرد.

 

شرق نوشت: مهران مدیری که این روزها درگیر آماده‌سازی بخش‌های تازه مجموعه تلویزیونی ویلای من است برخلاف شایعاتی که درباره حذف نامش در تیزر تلویزیونی فیلم سینمایی تهران 1500 منتشر شده، با ابراز بی‌اطلاعی از آن می‌گوید که دوست دارد با تلویزیون همکاری کند و اگر شرایط مناسبی پیش‌آید حتماً بار دیگر با این رسانه همکاری خواهد کرد.

بنا به گفته تهیه‌کننده فیلم سینمایی تهران 1500 بخش بازرگانی صدا و سیما به عوامل فیلم گفته است که نام مدیری را از تیزر تلویزیونی حذف کنند. مهران مدیری از این تصمیم اظهار بی‌اطلاعی کرد اما در گفت‌وگویی کوتاه ترجیح داد درباره ویلای من صحبت کند. به گفته او، این مجموعه در مرحله فیلمبرداری فصل تازه است: «در حال حاضر مشغول ویلای من هستم و مراحل ضبط و آماده‌سازی این مجموعه را طی می‌کنم. فیلمبرداری ویلای من تا اواخر اردیبهشت به پایان می‌رسد و امیدوارم که بتوانیم مجموعه خوبی را برای مردم آماده کنیم.» 

وی می‌گوید: «من همیشه دوست داشته و دارم که با تلویزیون همکاری کنم. به این دلیل که مخاطبان تلویزیون در مقایسه با شبکه خانگی بیشتر هستند و اگر شرایط مناسبی فراهم شود حتماً با تلویزیون همکاری می‌کنم.»


 تاريخ ارسال: 1392/1/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.