پرده سینما

زنده یاد سعدی افشار: «دوست دارم در خانه خودم بمیرم»

پرده سینما









رضا رضامندی از هنرمندان نمایش‌های ایرانی و از دوستان نزدیک زنده‌یاد سعدی افشار که در لحظه درگذشت وی کنارش بود با اشاره به اینکه در روزهای اخیر بیماری افشار شدیدتر شده بود یادآور شد: سعدی افشار می‌گفت دوست دارم در خانه خودم بمیرم.

 

زنده یاد سعدی افشاررضامندی که در سال‌های اخیر و در مواقع بیماری و بستری شدن سعدی افشار همواره در کنارش بود درباره ساعات پایانی زندگی وی به خبرنگار مهر گفت: در چند روز اخیر سعدی افشار مدام از من می‌پرسید که روز جمعه کی از راه می‌رسد. روز دوشنبه از بیمارستان مرخص شد و به خانه آمدیم ولی روز سه‌شنبه دوباره حالش بد شد. می‌خواستیم مجددا به بیمارستان منتقل‌اش کنیم که گفت از بیمارستان خوشش نمی‌آید و دوست دارد در خانه خود باشد.

وی یادآور شد: سعدی افشار در روزهای اخیر به من می‌گفت دوست دارم در خانه خودم بمیرم. یک شب قبل در خواب مدام می‌گفت بابا دست من رو بگیر و ببر. صبح وقتی از خواب بیدار شد از او پرسیدم با چه کسی در خواب صحبت می‌کردی و او با شوخ طبعی پاسخ داد از عزراییل می‌خواستم من را با خود ببرد.

این هنرمند نمایش‌های ایرانی که در شرایط روحی مناسبی نبود ادامه داد: شب گذشته حالش مدام بدتر می‌شد و نمی‌خواست که به اورژانس زنگ بزنیم. مدام می‌گفت می‌خواهم زیر سقف خانه خودم باشم نه در بیمارستان. با نزدیک شدن به اذان ظهر امروز مدام حالش بدتر می‌شد تا در نهایت و در حالی که او را در آغوش گرفته بودم چشم از جهان فروبست.


 تاريخ ارسال: 1392/1/31
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.