پرده سینما

هیئت بازخوانی بخش نمایش کودک و نوجوان جشنواره تئاتر شهر معرفی شدند

پرده سینما









مریم کاظمی، کریم اکبری مبارکه و مجتبی مهدی به عنوان هیئت انتخاب بخش نمایش کودک و نوجوان دومین جشنواره تئاتر شهر معرفی شدند.

 

به گزارش سایت پرده سینما و به نقل از روابط عمومی دومین جشنواره تئاتر شهر، هیئت انتخاب بخش تئاتر کودک و نوجوان، کار خوانش متون رسیده به این بخش از جشنواره تئاتر شهر را آغاز کردند.

مریم کاظمی بازیگر و کارگردان تئاتر، نمایش های خاله مرجان و خروس، دیوها و آدم ها، قصر یک بچه موش، به زیر پاهات نگاه کن و... را برای کودکان و نوجوانان نوشته و کارگردانی کرده است.

کریم اکبری مبارکه بازیگر و کارگردان تئاتر، در نمایش های پهلوان اکبر می میرد، دیکته و زاویه، جانثار، کوچ، عروس، مرگ یزدگرد، سیمرغ سیمرغ، یکی بود یکی نبود، اکبرآقا آکتور سینما، آن شب که تورو زندانی بود و بسیاری دیگر از نمایش ها حضور داشته است.

مجتبی مهدی، بازیگر، طراح، نویسنده و کارگردان تئاتر کودک و نوجوان، نمایش های بچه‌ها بیاین یه بازی، راه‌ آزادگی، قصه‌های مبارک، قصه قدیمی شهر خرگوش‌ها، آی آدمیزاد، سلطان شکمو، این همه غول، نونی بود و پنیری بود، قصه سیبی که نصف نشد، یک روز بزرگ، شغل شریف بابا، خاله سوسکه، سارا و لوبیای سحرآمیز و بسیاری دیگر را در پرونده کاری خود دارد.

دومین جشنواره تئاتر شهر با دبیری شهرام کرمی و به همت معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مردادماه 92 در تهران برگزار می شود.


 تاريخ ارسال: 1392/2/12
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.