پرده سینما

ضرغامی: صدا و سیما آماده همکاری با حسن روحانی است

پرده سینما






 

 

 

آمادگی رسانه ملی را جهت همکاری با رئیس جمهور منتخب ملت و کمک به دولت جدید در تحقق مطالبات مردم به ویژه در حوزه اقتصادی و رفاه آنان؛ اعلام می‌داریم.

 

سیدعزت الله ضرغامی (رئیس رسانه ملی) در پیامی خطاب به حسن روحانی رییس‌جمهور منتخب مردم ایران در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری پیروزی وی را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام مهندس ضرغامی به شرح زیر است:

جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی

با سلام؛

با عنایت الهی و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری به یک حماسه سیاسی غرورآفرین و دشمن شکن تبدیل گردید. حماسه‌ای که با حضور پرشور و پرشمار مردم در اطراف و اکناف این کشور الهی رقم خورد و به جهان و جهانیان نشان داد که مردم سالاری حقیقی را از مردم سالاری دینی برآمده از انقلاب اسلامی ایران الهام بگیرند. چرا که حماسه سیاسی ۲۴ خرداد ۹۲ همچون انتخابات گذشته نشان داد که تداول قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس خواست مردم و به نحوی دموکراتیک میان جریان‌های سیاسی کشور جریان دارد.

در این میان رسانه ملی تلاش نمود تا با به کارگیری جمیع ظرفیت‌های خود بسترساز این حماسه شود. ما تلاش نمودیم با طراحی ظروف مناسب تبلیغی و با نوآوری در روش مناظره‌های رسانه‌ای که بی‌تردید به الگویی ماندگار در این زمینه تبدیل گردید، راوی صادق و صریحی برای بیان آراء و نظریات نامزدهای محترم و مقایسه میان آن‌ها باشیم. در این تلاش ملی اهدافی نظیر اعمال عدالت رسانه‌ای، زمینه سازی برای گسترش ظرفیت سیاسی جامعه و رعایت اخلاق اسلامی در تبلیغات، ایجاد آرامش در فضای تبلیغات انتخاباتی و برطرف کردن نیاز به تبلیغات پرهزینه توسط نامزد‌ها؛ به صورتی مجدانه مطمح نظر و عمل قرار گرفت.

بی‌تردید بلندنظری و نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب در پاسداری از آزاداندیشی و ارشاد و هدایت رسانه ملی به رعایت عدالت و انصاف در برنامه‌های تبلیغی مهم‌ترین مشوق و مایه قوت قلب ما در این مسیر بود.

اینک ضمن تبریک به جنابعالی به عنوان شخصیتی برخوردار از سوابق روشن و افتخارآمیز انقلابی و اسلامی و نیز به عنوان نامزد منتخب ملت که عهده دار مسئولیت سنگین ریاست جمهوری دوره یازدهم شده‌اید، آمادگی رسانه ملی را جهت همکاری با رئیس جمهور منتخب ملت و کمک به دولت جدید در تحقق مطالبات مردم به ویژه در حوزه اقتصادی و رفاه آنان؛ اعلام می‌داریم.

مزید توفیق جنابعالی در خدمت به ملت نجیب و حماسه ساز ایران اسلامی را از خداوند متعال مسئلت داریم.


 تاريخ ارسال: 1392/3/26
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.