پرده سینما

«تلاوت های ماندگار» از شبکه جهانی سحر پخش می شود

پرده سینما









سیمای آذری شبکه سحر، تلاوت های ماندگار  اساتید قرآن را پخش می کند.

                                                                           

شبکه جهانی سحربه گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، برنامه  تلاوت های ماندگار که کاری است از شبکه قرآن و معارف سیما، به تهیه کنندگی احمدرضا کریمی به آذری دوبله شده است و در این ماه پخش می شود.

کریمی در این باره گفت: ماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن است و برنامه های قرآنی نیز با استقبال خوبی از سوی مخاطبان شبکه سحر بویژه در کشور آذربایجان روبه‌رو می شود. به همین منظور، برنامه تلاوت های ماندگار که از شبکه قرآن و معارف سیما پخش شده را بازسازی کرده و برای علاقمندان به نغمات قرآنی به آذری دوبله کرده ایم. در این برنامه که به منظور آشنایی با نغمات قرآنی تهیه شده است پس از پخش یک قرائت ماندگار از یکی از اساتید قرائت قرآن، کارشناس برنامه به تحلیل آن قرائت و دستگاه آوازی آن می پردازد.

او اشاره کرد: ترجمه متون این برنامه بر عهده قهرمان نورانی بوده و متانت شکراوا به عنوان گوینده با ما همکاری داشته است. قهرمان نورانی، غلامرضا صفوی و رامتین امن گستر نیز در این برنامه به صداپیشگی پرداخته اند و محمدتقی فیروزی و محسن ترابی نیز صدابرداری و میکس این تلاوت های ماندگار را انجام داده اند.

تلاوت های ماندگار که به گفته کریمی؛ بینندگان را با تلاوت های اساتید و چهره های شاخص قرائت قرآن آشنا می کند، در ایام ماه مبارک رمضان از سیمای آذری شبکه جهانی سحر برای علاقمندان به برنامه های قرآنی به روی آنتن می رود.


 تاريخ ارسال: 1392/5/15
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.