پرده سینما

آخرین خبرها از جشنواره تئاتر کودک

پرده سینما









مدیر اجرایی بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از برگزاری مراسم افتتاحیه جشنواره همزمان با عید سعید قربان در 10 نقطه حاشیه ای شهر همدان خبر داد.

 

به گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، خسرو بیات با بیان اینکه بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از 24 تا 30 مهرماه با حضور هفت کشور خارجی و 400 میهمان داخلی و خارجی و 41 گروه نمایشی برگزار می شود گفت: مراسم افتتاحیه این جشنواره در ساعت 15 روز 24 مهر ماه همزمان با عید سعید قربان در 10 نقطه حاشیه‌ای شهر همدان شامل پارک های بهشتی، مردم، شاهد، خضر، شاهپسند، پرسی‌گاز، الوند، کودک، دیزج و آوینی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: افتتاحیه اصلی این جشنواره در خیابان جنبی پارک مردم و مجتمع آوینی؛ بعد از نماز مغرب و عشاء همراه با نورافشانی با پیش‌بینی حضور 200 هزار کودک و خانواده همدانی برگزار خواهد شد.

بیات با تأکید بر اینکه در مکان‌های افتتاحیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان؛ 6 هزار جلد کتاب در بین کودکان توزیع می‌شود، افزود: تعدادی از گروه‌های نمایشی هم با اجرا بر روی سن سیار تئاتر، از 15 مهرماه در نقاط دور افتاده شهرستان‌های استان پیام‌آور جشنواره به کودکان این مناطق خواهند بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از افتتاح تئاتر شهر همدان همزمان با آغاز جشنواره تئاتر کودک خبر داد و گفت: همزمان با مراسم افتتاحیه بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، پلاتوی آوینی به عنوان یک ظرفیت فرهنگی و هنری در همدان فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی تئاتر شهر همدان را جزو پلاتوهای استاندارد کشور دانست و گفت: در سطح کشور، همدان جزو 6 استانی است که از این ظرفیت فرهنگی بهره‌مند هستند.

بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاترکودک ونوجوان با دبیری شهرام کرمی وتوسط اداره کل هنرهای نمایشی وبامشارکت اداره  کل فرهنگ وارشاداسلامی استان همدان ازتاریخ ۲۴ تا ۳۰  مهردراین شهربرگزارمی‌شود.


 تاريخ ارسال: 1392/7/12
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.