پرده سینما

عزت‌الله انتظامی از خانه تئاتر و خانه هنرمندان استعفاء داد

پرده سینما






 

 

عزت‌الله انتظامی از حضور در شورای عالی خانه هنرمندان ایران و هیئت مدیره خانه‌ تئاتر استعفاء داد.

 

عزت الله انتظامی آقای بازیگر سینمای ایران در گفت‌وگویی با ایسنا، درباره علت استعفایش گفت: با مشکلاتی که پیش‌رو است نمی‌توانم با صداقت کارم را ادامه دهم. تا کنون هم بدون هیچ دستمزدی فعالیت می‌کردم اما مسائلی پیش آمده که دیدم نباشم‌، بهتر است.

انتظامی درباره حضورش در موزه سینما نیز اظهار کرد: من جزو پایه‌گذاران این موزه هستم و در حال حاضر هم عضو هیئت‌ امنا،‌ رئیس هیئت مدیره و عضو هیئت مدیره موزه هستم و خیلی‌ها به خاطر من به آنجا آمدند و در حال حاضر هم ترجیح می‌دهم موزه سینما تنها جایی باشد که با آن همکاری می‌کنم.

وی درباره حال عمومی‌اش گفت: تنفس‌ام خوب نیست‌ و داروهای زیادی مصرف می‌کنم و تنها راه بهتر شدنم این است که از تهران بروم.

عزت‌الله انتظامی در متن استعفایش ‌ آورده است:

«مزرع سبز فلک دیدم و داس مه نو/ یادم از کشته‌ی خویش آمد و هنگام درو

هیئت مدیره خانه تئاتر

شورای عالی خانه هنرمندان ایران

بیش از هفتاد سال است که با شور و شوق بسیار و بی‌دریغ برای هنر سرزمین‌ام از پای ننشسته‌ام. از دهه‌٢٠ در کوچه پس کوچه‌های لاله زار که نوجوان و عاشق بودم، تا به امروز و این روزهای خاکستری که همچنان عاشقم و خستگی ناپذیر.

به خود می‌بالم که از ابتدای تاسیس خانه تئاتر، هر سال با رای بالای هنرمندان تئاتر، به منصب رییس و عضو هیئت مدیره انتخاب می‌شدم؛ و در این مدت بدون هیچ چشم داشتی همواره تمام توان خود را برای پیشبرد هنر تئاتر و جوانان کشورم به کار برده‌ام.

همچنین مفتخرم که از ابتدای تاسیس خانه هنرمندان ایران عضو و نایب رییس شورای عالی بوده‌ام و همه‌ی تلاش خود را برای رفع مشکلات و بهبود شرایط هنرمندان ایران به کار بسته‌ام.

از آنجا که فضای کنونی سبب شده تا خستگی این سالها به تن سالخورده‌ام بماند، استعفای خود را از خانه تئاتر و خانه هنرمندان ایران اعلام می‌دارم.

عزت‌الله انتظامی


 تاريخ ارسال: 1392/11/1
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.