پرده سینما

مراسم معارفه پریسا مقتدی مدیر جدید تئاترشهر برگزار شد

پرده سینما






 

 

 

حسین طاهری، مدیر کل هنرهای نمایشی، روز دوشنبه بیست و دوم اردیبهشت ماه در دیداری صمیمانه با کارمندان مجموعه تئاترشهر که به مناسبت ولادت امام علی (ع) و روز پدر صورت گرفت، ضمن معارفه پریسا مقتدی به عنوان مدیر جدید تئاترشهر، از زحمات اتابک نادری مدیر پیشین این مجموعه تقدیر و تشکر کرد.

 

به گزارش خبرنگار سایت پرده سینما در این جلسه معارفه، طاهری ضمن تشکر از زحمات و خدمات اتابک نادری در دوره مدیریتی خود، از او به عنوان مدیری موفق یاد کرد و در مورد علت حضور نیافتن وی در این جلسه گفت: ما خیلی دوست داشتیم که ایشان هم در این جلسه حضور داشته باشند، اما متاسفانه به دلیل حضور ایشان به عنوان داور در جشنواره تبریزیم، این امر امکان پذیر نبود و ما هم ناچار بودیم برای بازگشت وضعیت مجموعه تئاترشهر به روال سابق، جلسه معارفه را زودتر برگزار کنیم.

مدیر کل هنرهای نمایشی با بیان اینکه پریسا مقتدی از مدیران موفق مرکز هنرهای نمایشی بوده و در مدیریت های قبلی خود هم این موضوع را اثبات کرده است، خاطرنشان کرد: ما تلاش می کنیم مجموعه تئاترشهر به عنوان یک الگو و مجموعه تئاتری فاخر به جایگاه اصلی خود بازگردد و به همین دلیل تصمیم گفتیم فردی را که با این مجموعه آشناست ، برای این سمت انتخاب کنیم تا بتواند کارهای نیمه تمام مجموعه را به خوبی پیش برده و به انجام رساند.

در بخش دیگری از این دیدار، پریسا مقتدی مدیر جدید تئاترشهر، ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی اتابک نادری مدیر سابق این مجموعه، این مسئولیت را وظیفه سنگینی بر دوش خود دانست و گفت: تئاترشهر پیش از این مدیران لایقی داشته است که همگی برای کمک به مجموعه تئاترشهر و همچنین تئاتر کشور خدمات بزرگی انجام داده اند. البته من پیش از این هم در سمت معاونت در تئاترشهر فعالیت کرده ام و در آن زمان هم تلاش کردم آن گونه که شایسته است رفتار کنم.

وی با خاطرنشان کردن این نکته که امیدوار است ساخت و ساز تئاترشهر آن گونه که شایسته مجموعه است انجام پذیرد، بیان داشت: همگی باید تلاش کنیم، تئاترشهر به جایگاه اصلی خود بازگردد و بعد از ساخت و ساز مجموعه شاهد رفع نگرانی اهالی تئاتر باشیم.

مقتدی افزود: تئاترشهر کارمندان زحمتکشی دارد که با زحمات شبانه روزی خود به تئاتر کشور خدمت می کنند، با این حال تاکنون به شیوه ای در خور از آنها تقدیر و تشکر به عمل نیامده است.

در پایان این مراسم، به مناسبت فرار رسیدن ولادت امام علی (ع) و روز پدر با اهدای هدیه ای از زحمات و خدمات کریم کی قبادی از نیروهای خدماتی این مجموعه تقدیر و تشکر صورت گرفت.


 تاريخ ارسال: 1393/2/25
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.