پرده سینما

احسان علیخانی رمضان با «ماه عسل» می‌آید

پرده سینما






 

 

 

مدیر پروژه برنامه‌های تابستانی سیما، ویژه برنامه‌های افطار شبکه‌های مختلف را معرفی کرد و از اجرای ماه عسل توسط احسان علیخانی خبر داد.

 

به گزارش مهر، نشست خبری اعلام برنامه‌های شبکه‌های سیما در تابستان 93 امروز یکشنبه یازدهم خرداد با حضور مجید زین‌العابدین مدیر شبکه سه و اهالی رسانه در حال برگزاری است.

زین العابدین در این نشست، ویژه برنامه‌های افطار شبکه‌های گوناگون سیما را معرفی کرد.

وی گفت: در شبکه یک سیما شاهد پخش برنامه «شهر باران» خواهیم بود. شبکه قرآن هم برنامه ضیافت را ویژه رمضان روی آنتن می‌برد.

مدیر شبکه سه سیما از احسان علیخانی به عنوان تهیه‌کننده و مجری ویژه برنامه افطار این شبکه نام برد و افزود: ماه عسل امسال هم با حضور احسان علیخانی از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

به گفته وی، برنامه سحرگاهی ماه خدا را حسن سلطانی در شبکه یک اجرا می‌کند که این امکان وجود دارد تا اوایل ماه رمضان مجری برنامه عوض شود.

فرزاد جمشیدی پیش از این برنامه ماه خدا را اجرا می‌کرد.

زین‌العابدین در بخش دیگر صحبت‌هایش درباره برنامه‌های ورزشی شبکه سه نیز گفت: با عنایت ضرغامی و برنامه ریزی معاونت ها هر 64 مسابقه جام جهانی فوتبال برزیل پخش می شود در حالی که اکثر کشورها فقط بازی خود را پخش می کنند.

وی افزود: 53 مسابقه از شبکه 3 و 11 مسابقه از شبکه ورزش روی آنتن می رود و دلیل انتخاب دو شبکه برای پخش فوتبال‌ها این است که 8 بازی فوتبال با هم همزمان هستند و 3 بازی هم با مسابقات والیبال همزمانی دارد.


 تاريخ ارسال: 1393/3/11
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>دوست جون:

احسان علیخانی بچه‌ی بدی نیست. ولی اون صحنه‌ای که گیر داده بود به اون بابایی که بچه‌شو قمه‌کشون کرده بودن که رضایت بگیره ازش، خیلی ازش بدم اومد. البته قبلاً همچین ازش خوشم نمیومد. بیشتر برای این اومده که احساسات مردمو (خانم‌ها!!!) برانگیخته کنه. که خوب موفق هم بوده. ولی در کل از برنامه‌ش خوشم نمیاد.

2+0-

شنبه 4 مرداد 1393



>>>علیزاده:

احسان علیخانی تو این چند سال خیلی خوب تونسته برنامه رو سرپا نگه داره امیدوارم ادامه داشته باشه و به کسالت و تکرار کشیده نشه!

0+1-

پنجشنبه 12 تير 1393



>>>جمال‌الدین-ف:

منتظر ماه عسلی خوب هستیم جناب احسان علیخانی...

1+1-

دوشنبه 9 تير 1393




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.