پرده سینما

بهروز افخمی: به اصرار معاون سیما تهیه‌کننده برنامه «هفت» شدم

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بهروز افخمیبهروز افخمی سردبیر و مجری برنامه «هفت» درباره اضافه شدن تهیه‌کنندگی این برنامه به مسئولیت هایش عنوان کرد که این کار به اصرار پورمحمدی معاون سیما بوده است.

بهروز افخمی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تغییر تهیه کننده برنامه «هفت» و اینکه مسئولیت برنامه به طور کامل به خود او سپرده شده است، گفت: نظر آقای علی اصغر پورمحمدی معاون سیما از همان ابتدا این بود که من تهیه کنندگی «هفت» را بر عهده داشته باشم و اصرار داشت که مسئولیت همه کارها را من بر عهده بگیرم تا نتوانم این مسئولیت را بر گردن دیگری بیاندازم و یا شخص دیگری را مقصر بدانم.

وی ادامه داد: البته پذیرفتن تهیه کنندگی این برنامه چندان تفاوتی برای من ندارد چون پیش از این هم، همه کارها بر دوش من بود و حالا چندان تفاوتی میان مسئولیت هایم وجود ندارد.

افخمی با اشاره به شرایط سنگینی که در این برنامه برایش فراهم شده است، تصریح کرد: تولید برنامه ای مثل «هفت» در ۱۵۰ دقیقه بسیار سنگین است و من شبانه روز مشغول به کار هستم. پخش زنده چنین برنامه ای بسیار راحت تر بود و تحویل برنامه ای تولیدی که بخواهیم فشرده، جذاب و آموزنده باشد خیلی سخت است. «هفت» اکنون مثل یک فیلم داستانی تدوین و تولید می شود، ما در طول هفته در حال گرفتن گفتگوها هستیم و آنها را به صورتی درمی آوریم که اصل قضیه در بازه زمانی کوتاه بیان شود.

سردبیر برنامه «هفت» درباره کنار رفتن سیدمحمدحسین رضوی از تهیه کنندگی این برنامه عنوان کرد: رضوی جوان فعال و پرخروشی بود اما برنامه های دیگری داشت و نمی توانست در سمت تهیه کنندگی این برنامه فعالیت داشته باشد و اتفاقا ما قرار است در آینده برنامه های دیگری با یکدیگر داشته باشیم.

تهیه کننده برنامه «هفت» در پایان درباره اینکه آیا نمی خواهد از شخص دیگری در تهیه کنندگی برنامه کمک بگیرد، گفت: باید فضا و موقعیت برنامه به نوعی تثبیت شود و لحن و فرم آن مشخص شود و من بعد از یک سال آن را به شخصی می سپارم که بتواند این کار را بر عهده بگیرد، به طور مثال شخصی مثل علی معلم را می پسندم که تهیه کنندگی برنامه را بر عهده بگیرد.

 


 تاريخ ارسال: 1394/8/16
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>سعید مهرپور:

اشتباه کردی پدرمن /عزیز من شما به درد ساخت آثار سینمایی در ژانرهای مختلف میخورید تا اجرای زنده/ به نظر میرسد شما فیلمهای طنز بسازید بهتر است /در برنامه جمعه شب به اسعدیان تاختیتد و این کار اصلا حرفه ای نبود لاقل حرمت هم صنفی خود را رعایت کنید/من بهروز افخمی را با شوکران و عروس میشناسم /او کارگردان قابلی است اما برخی آثارش چندان چنگی به دل نمیزند مثل گاوخونی .

0+0-

يكشنبه 17 آبان 1394




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.