پرده سینما

قهوه تلخ مهران مدیری همچنان بلاتکلیف است

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مدیر گروه فیلم و سریال شبكه سه سیما گفت: هنوز تصمیم جدیدی برای پخش مجموعه تلویزیونی قهوه تلخ از تلویزیون گرفته نشده است.

 

محمودرضا تخشید در گفت‌وگو با فارس درباره سرنوشت پخش مجموعه قهوه تلخ از شبكه سه سیما گفت: هنوز هیچ تصمیم جدیدی برای پخش این سریال گرفته نشده و همان وضعیت قبلی را دارد. وی افزود: طی هفته‌های اخیر اصلا درباره این سریال بحث یا جلسه‌ای گذاشته نشده و تصمیم گیری جدیدی پیرامون پخش آن گرفته نشده است.

این مصاحبه در حالی انجام شده كه اخبار منتشر شده از عدم پخش این سریال از تلویزیون خبر می‌دهد. این درحالی است كه پیش از این نیز سعید رجبی‌فروتن مدیركل دفتر همكاری‌های سمعی، بصری و نمایش خانگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس در خصوص عرضه سریال قهوه تلخ گفته بود: ما فقط مجوز پخش آثار را پس از بازبینی ارائه می‌كنیم و نقشی در زمان و چگونگی توزیع آثار نداریم، پس نمی‌توانیم زمانی برای ارائه آثار به بازار تعیین كنیم.

وی افزود: تا به حال نیز حدود 9 قسمت از این سریال 90 قسمتی به اداره كل سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بازبینی داده شده و پروانه نمایش این 9 قسمت هم صادر شده است، ‌اما این كه سریال در چه زمانی توزیع شود بستگی كامل به تصمیم تهیه كننده و سازندگان اثر دارد.

به گزارش فارس، قهوه تلخ 33 بازیگر اصلی دارد و داستان آن با بازی سیامك انصاری در نقش مورخ آغاز ‌شد. او در ابتدای داستان كه در دنیای امروز می‌گذرد، یك فنجان قهوه تلخ می‌خورد و با خوردن آن به تاریخ سفر می‌كند. او در طول زمان به مورخی تبدیل می‌شود كه در مرور خاطرات تاریخی خود، هربار دچار مسائلی می‌شود كه این مسائل داستان‌های سریال را رقم می‌زند.

محمدرضا هدایتی نیز پادشاه این كاخ است، علی لك‌پوریان نقش ملیجک را ایفا می‌كند. ساعد هدایتی نیز پزشک دربار است.

در مجموعه تلویزیونی قهوه تلخ كه به تهیه كنندگی مجید آقاگلیان و حمید آقاگلیان ساخته شده است، بازیگرانی نظیر سیامك انصاری، علی لك‌پوریان، آرام جعفری، سحر زكریا، الیكا عبدالرزاقی، سحر جعفری جوزانی، هادی كاظمی، نادر سلیمانی، بیژن بنفشه‌خواه، فلامك جنیدی، سعید پیردوست، ساعد هدایتی و ... ایفای نقش می‌كنند.

داستان‌های مجموعه تلویزیونی قهوه تلخ توسط امیر مهدی ژوله و خشایار الوند نوشته شده است و مهران مدیری در آن نقش یك تاجر ونیزی را ایفا می‌كند.

 


 تاريخ ارسال: 1389/4/29
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>niki.m:

hala ke az belataklifi daromad va andaze forosh 1000 ta serial ham sod kard agha jan inha az aval in shayeat ro dorost kardan ta amsale man va shoma berim kareshon ro bekharim

0+0-

جمعه 3 دي 1389



>>>بهاره:

بابا شما اصلا به روز نیستید الآن مدتیه که تبلیغات این سریال خیلی تو همین اینترنت سر و صدا کرده و برای خودش سایت اختصاصی و هزار تا دنگ و فنگ داره و قراره از 20 شهریور هر هفته 3 قسمتش بیاد بیرون و مدیری گفته تازه این فصل اول کاره و بقیه اش رو هم به زودی میسازه .

0+0-

سه‌شنبه 9 شهريور 1389



>>>arash_mor:

mage gharar nashode resanei pakhsh beshe

0+0-

شنبه 6 شهريور 1389




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.