پرده سینما

سرنوشت غم‌انگیز هفت بازیگر سرشناس هالیوود

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

درگذشت رابین ویلیامز بازیگر سرشناس هالیوود بهانه‌ای است برای نگاهی به سرنوشت بازیگرانی که یا علت مرگ آنان خودکشی اعلام شد یا قتل مشکوک. از میان هنرمندانی که چنین سرنوشتی داشتند، وضعیت هفت بازیگر بررسی شد.

 

رابین ویلیامز

 

جسد هنرمند محبوب هالیوود که براثر خفگی درگذشته بود در خانه‌اش پیدا شد.

 

رابین ویلیامز

 

شارون تیت

 

9آگوست سال 1969،زمانی‌که رومن پولانسکی برای پیش تولید فیلم «روز دلفین» به لندن مسافرت کرده بود، همسرش شارون تیت، در حالی که هشت ماه و نیمه باردار بود، همراه سه دوست دیگرش به شکل دردناکی به قتل می رسند

 

شارون تیت و رومن پولانسکی

 

جورج سندرز

 

«دینای عزیز تو را ترک می‌کنم، چون خسته شدم» این جمله‌ای بود که ساندرز قبل از خوردن پنج بسته قرص خواب‌آور نوشته بود. او برای فیلم همه چیز دوباره ایو جایزه اسکار گرفت.

 

جرج ساندرز

 

 

مرلین مونرو

 

ستاره سینمای هالیوود در سن 36 سالگی به شکلی که روشن نشد خودکشی کرده یا به قتل رسیده، درگذشت.

 

مریلین مونرو

 

دیوید کاردین

 

جنازه دیوید کارادین، ستاره مجموعه‌های رزمی دهه 1970 آمریکا و همچنین بازیگر فیلم بیل را بکش ژوئن سال 2009 میلادی در هتلی در بانگوک مرکز تایلند پیدا شد که به گفته پلیس مرگ او به احتمال زیاد خودکشی بوده است.

 

دیوید کارادین

 

مگی مک‌نامارا

 

 

او برای فیلم جنجالی ماه من آبی است در سال 1953 نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل شد، چند سال بعد و به سبب جدایی و فروپاشی عصبی حاصل از آن کم‌کم افول کرد و در سال 1978 جسد او در آپارتمانش پیدا شد.

 

مگی مک ناراما

 

 

جیگ یانگ

 

او برای بازیگری نقش مکمل در طول مدت 18 سال سه بار نامزد کسب جایزه اسکار شد و در نهایت در 1969 برای فیلم آن‌ها به اسب‌ها شلیک کردند موفق به کسب اسکار شد. وی کمتر از یک دهه بعد و در فاصله سه هفته بعد از ازدواج‌اش با یک بازیگر آلمانی، با اسلحه در آپارتمانش خودکشی کرد.

 

جیگ یانگ

 

منبع: خبرآنلاین


 تاريخ ارسال: 1393/5/22
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>ایران:

وقتی خوشی از حد بگذره خوب زندگی بی معنی می شه وقتی هر چی می خوان دارن شهرت ثروت زیبایی و احترام و آزادی در حد مافوق تصور خوب معلومه زندگی بی معنی می شه و بعدش دیگه نمی دونن به چی برسن زندگی بی رویا یعنی مرگ . اگر یه چرخی توی اینترنت بزنید می بینید کشورهای شاد دنیا کشورهایی هستند که ثروت زیادی ندارند ولی مردمانش شاد و امیدوارن نظیر پاناما السالوادور فیلیپین و یبرزیل ولی تو لیست اثری از کشورهای فرانسه و امریکا و روسیه و آلمان و ... نیست. یادمون باشه زندگی بی رویا = مرگ

0+3-

شنبه 19 مهر 1393




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.