پرده سینما

کرونای دلتا اکران فیلم‌های تام کروز را به تعویق انداخت

پرده سینما






 




پارامونت اعلام کرد تاریخ اکران ۲ فیلم تام کروز به دلیل شیوع کرونای دلتا به تعویق می‌افتد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، کمپانی پارامونت با توجه به شیوع کرونای دلتا تاریخ اکران ۳ فیلمش را عقب انداخت.

«تاپ پکان: ماوریک» و «ماموریت: غیرممکن ۷» هر ۲ با بازی تام کروز از جمله فیلم‌هایی هستند که دیرتر از زمان اعلام شده، اکران می‌شوند.

«تاپ گان» قرار شده از ۲۷ ماه می سال ۲۰۲۲ به سینماها برود در حالی که قرار بود ۱۹ نوامبر امسال راهی سینماها شود. در عین حال فیلم هفتم «ماموریت غیرممکن» نیز به جای ۲۷ ماه می ۲۰۲۲، ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۲ راهی سینماها می‌شود.

اکران «همیشه کله خر» از مجموعه کمدی با بازی استیو او و جانی ناکس‌ویل هم از ۲۲ اکتبر امسال به ۴ فوریه سال آینده موکول شده است.

«تاپ گان: ماوریک» که ادامه‌ای بر فیلم اکشن ماجرایی ۱۹۸۶ است و نیز «ماموریت غیرممکن» تا به حال چند مرتبه تغییر تاریخ اکران را به دلیل کرونا تجربه کرده‌اند و این بار کرونای دلتا مزید برعلت شد و بار دیگر تاریخ اکران آنها را عقب انداخت.

این تاخیر مجدد که می‌تواند به عنوان آغاز دومینوی تاخیرهای پاییزی قلمداد شود، نتیجه کاهش اعتماد سینماروها از رفتن به سینماهاست و طبق آخرین آمار تنها ۶۷ درصد مردم معتقدند که از رفتن به سینمای محل خود بسیار یا تاحدی راحت هستند. این میزان به نسبت جولای ۱۱ درصد کاهش یافته است. در میان خانواده‌های سینمارو نیز ۵۸ درصد در حال حاضر حاضرند سینما بروند که نسبت به قبل از آن ۵ درصد کاهش یافته است.

دقایقی پس از آنکه پارامونت این فیلم‌ها را از تاریخ اکران بیرون کشید کمپانی سونی نیز فیلم تخیلی کمدی «شکارچیان روح: افترلایف» را از جدول اکران خود که قرار بود ۱۱ نوامبر امسال باشد، خارج کرد. این در حالی است که دنباله بعدی این فیلم هم آماده اکران شده است.

هنوز چند فیلم مهم دیگر در جدول اکران امسال تا پایان سال ۲۰۲۱ باقی مانده که «زمانی برای مردن نیست» بیست و پنجمین فیلم جیمز باند مهم‌ترین آنهاست. «ابدی‌ها» از کمپانی دیزنی و مارول و «داستان وست ساید» اسپیلبرگ و نیز «ماتریکس ۴» از دیگر فیلم‌های پرطرفدار برای ادامه سال هستند.


 تاريخ ارسال: 1400/6/11
کلید واژه‌ها: تاپ گان: ماوریک، تام کروز، ماموریت: غیرممکن ۷، کرونای دلتا، زمانی برای مردن نیست، داستان وست ساید،

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.